سرمربی دورتموند با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی مقابل هانوفر، شاگردانش را شایسته این پیروزی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته چهارم بوندس‌لیگای آلمان در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۴ بر ۲ هانوفر را شکست دادند و صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند، در ارزیابی این بازی و عملکرد تیمش به خبرنگاران گفت: از ۴۵ دقیقه اول خیلی رضایت دارم. ما در مقابل تیمی که به شدت دفاع می‌کرد، برتر بودیم و واکنش خوبی به گل نخست هانوفر داشتیم و نتیجه را به سود خود تغییر دادیم.

وی افزود: ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم اما رضایت‌بخش نبود و عزم راسخ خود را از دست دادیم که همین مسئله باعث شد تا هانوفر گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن وقتی گل حریف را تلافی کردیم، دوباره از عملکرد شاگردانم رضایت پیدا کردم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه آنها ایجاد کردیم و چهار گل به ثمر رساندیم. بنابراین شایسته این پیروزی بودیم.

توخل در پایان خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که تیم برای کسب موفقیت در این بازی باید چقدر تلاش کند. به نظرم ما عملکرد تیمی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا در حال حاضر بورسیا دورتموند با ۱۲ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.