یک نشریه اسپانیایی مدعی است که بانوی‌پیر هنوز امید دارد که پیش از پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات بتواند هافبک اسپانیایی رئال‌مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپانیایی آس نوشته است که به دنبال جدایی آرتورو ویدال از یوونتوس و انتقالش به بایرن مونیخ، بیانکونری در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال مهره‌ای است که جای هافبک شیلیایی پیشین‌اش را پر کند تا سلطه بانوی‌پیر بر فوتبال ایتالیا همچنان ادامه داشته باشد.

در همین راستا، نشریه ایتالیایی رپوبلیکا روز شنبه نیز گزارشی چاپ کرد که در آن عنوان شده بود اولویت بانوی‌پیر در دو هفته باقی مانده به پایان فصل نقل‌و‌انتقالات، جذب یک هافبک است و ایسکو در صدر گزینه‌های این تیم قرار دارد. این نشریه همچنین ادعا کرد که یوونتوس برای به خدمت گرفتن هافبک پیشین مالاگا باید رقم هنگفت ۴۰ میلیون یورو را به رئال مادرید بپردازد.

کم‌تعداد بودن حضورهای ایسکو در ترکیب اصلی رئال مادرید در بازی‌های تدارکاتی اخیر این تیم، به یوونتوسی‌ها برای جذب این بازیکن ۲۳ ساله امید تازه‌ای داده است. این در حالی است که جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی بیانکونری چندی پیش تأکید کرده بود ایسکو هرگز به یوونتوس ملحق نخواهد شد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.