مربی تیم ملی فوتبال گفت: رئیس فدراسیون به شوخی گفته است که دستیاران کی‌روش به خاطر گرما به ورزشگاه‌ها نرفته‌اند.

مارکار آقاجانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اظهار نظر علی کفاشیان که شاید دستیاران کی‌روش به خاطر گرمای هوا به ورزشگاه نرفته‌اند، گفت: اصولاً نمی‌دانم چرا چنین بحثی مطرح شده و چرا چنین سؤالی مطرح شده است. وقتی ما تماشای تمرینات تیم‌های باشگاهی از نزدیک را مثل سنوات گذشته آغاز کرده‌ایم، نمی‌دانم چرا چنین بحثی مطرح شده است.

وی ادامه داد: حضور در تمرینات تیم‌های باشگاهی ادامه خواهد داشت هرچند که علاقه داریم در تمرین تیم‌های باشگاهی در شهرستان‌های مختلف نیز شرکت کنیم که این موضوع به خاطر مشکلات رفت و آمد محدودیت‌هایی را به وجود آورده است، با این حال برای تماشای مسابقات از نزدیک راهی شهرستان‌های مختلف می‌شویم و این موضوع برای هفته‌های آینده طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

آقاجانیان یادآور شد: البته چون تعداد بازی‌ها زیاد است و ما هم تعدادمان محدود است مثل همیشه سایر بازی‌ها را در طول هفته در آکادمی بررسی خواهیم کرد. یعنی تمام بازی‌ها و تمام بازیکنان را زیر نظر گرفته و قطعا این کار با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اینکه چرا کفاشیان چنین حرفی را مطرح کرده است، گفت: رئیس فدراسیون به عنوان شوخی این موضوع را مطرح کرده است چون بارها خود ایشان اعلام کرده است که کادرفنی تیم ملی حتی در غیاب کی‌روش بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر دارند.

مربی تیم ملی یادآور شد: با کی‌روش نیز در ارتباط هستیم و اطلاعات لازم نیز به وی ارائه می‌شود ضمن اینکه علاوه بر مسابقات لیگ، دیدارهای حریفان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در دستور کارمان برای آنالیز قرار دارد و هر روز عملکرد حریفان تیم ملی را نیز در آکادمی زیر نظر داریم.

وی افزود: هر کسی دوست داشته باشد می‌تواند پس از هماهنگی لازم به آکادمی آمده و در این خصوص کارها و اقدامات کادرفنی تیم ملی را از نزدیک تماشا کند.

آقاجانیان در مورد اینکه تمرینات تیم ملی در کدام زمین برگزار می‌شود، گفت: فعلا در حال کار کردن بر روی زمین کمپ هستند و سعی می‌کنیم تمرینات را همین جا برگزار کنیم. امکانات این کمپ در حال حاضر از زمین‌های دیگر فعلاً بهتر است. البته هنوز این موضوع قطعی نشده است اما سعی می‌کنیم کار را از کمپ آغاز کنیم.

دستیار کی‌روش گفت: در زمین دستگردی دیدارهای سایپا برگزار می‌شود و این ورزشگاه نیز به بازی‌های عراق اختصاص پیدا کرده و شاید فشردگی تمرینات و مسابقات به چمن این ورزشگاه آسیب برساند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.