سرمربی چلسی تاکید کرد تیمش می‌تواند در فصل جاری با جمع‌آوری امتیازهای کمتری عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، دیدار سوپرکاپ انگلیس امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن آغاز می‌شود که در آن تیم‌های چلسی و آرسنال رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم‌های زیادی در طول تابستان جاری با خرید بازیکنان جدید خودشان را تقویت کرده‌اند.

منچستریونایتد پنج بازیکن جدید خریده است، منچسترسیتی نیز رحیم استرلینگ را به جمع نفرات خود اضافه کرده است. لیورپول هم با فروش استرلینگ چند بازیکن جدید خریده است. آرسنال هم خرید بزرگی درون دروازه‌اش داشته است و خودش را برای قهرمانی در این فصل آماده می‌کند.

ژوزه مورینیو بر این باور است علاوه بر تیم‌های بزرگی که در لیگ برتر انگلیس حضور دارند، تیم‌های کوچک‌تر نیز این توانایی را دارند که از آنها امتیاز بگیرند. او در این باره اعلام کرد: برای قهرمانی در لیگ انگلیس نیازی نیست امتیازهای بیشتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم. فکر می‌کنم در طول فصل پیش رو شکست‌های بیشتری داشته باشیم و امتیازهای بیشتری را هم از دست بدهیم. تمامی تیم‌های بزرگ حاضر در لیگ همین طور هستند. کریستال پالاس توانسته یوآن کابای را بخرد. می‌توانم مثال‌های بیشتری هم بزنم. از ذهنیتی که وجود دارد استقبال می‌کنم. از قدرت بالای خرید تیم‌ها هم همینطور. این جاه‌طلبی‌ها را دوست دارم. اگر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت بود، اکنون باید اعتراف کنم خیلی سخت‌تر هم شده است. البته فکر می‌کنم تیمی که امسال قهرمانی در لیگ را کسب کند، با امتیازهای بسیار کمتری نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند این کار را انجام دهد.

مورینیو تیم قدرتمندی در اختیار دارد اما از کمبود بازیکنان تدافعی در تیمش گله دارد. او بر این باور است که تیمش پیش از پایان فصل نقل و انتقال ها باید یک مدافع بخرد. برانیسلاو ایوانوویچ، کورت زوما، گری کیهیل، سزار آزپیلیکوئتا و جان تری بازیکنانی هستند که در خط دفاعی تیم مورینیو بازی می‌کنند. آقای خاص در این باره اظهار داشت: پنج مدافع برای تیمی مانند ما کافی نیست. روشن است که باید بازیکن بخریم. نمی‌توانیم با پنج مدافع قهرمان لیگ برتر شویم. این نقطه ضعف ماست. کیفیت همه بازیکنان بالاست اما تعداد آنها کافی نیست.

چلسی برای خرید جان استونز، مدافع جوان باشگاه اورتون تلاش می‌کند. دو پیشنهاد پیشین آبی‌ها برای خرید استونز رد شده است. مورینیو در ادامه تاکید دارد به هیچ وجه پیشنهاد ۲۶ میلیون پوندی‌شان را برای خرید این بازیکن افزایش نخواهند داد.

او در این باره عنوان کرد: بازار نقل‌وانتقال‌ها جایی است که از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند. ما هم به عنوان تیم چلسی قوانین خودمان را داریم. بر اساس قوانین خودمان است که بازیکنان مورد نظرمان را ارزش‌گذاری می‌کنیم. میزان ارزش بازیکنان را می‌دانیم و زمانی هم که دیگر نباید دنبال یک بازیکن باشیم را هم می‌دانیم. اکنون به دنبال یک بازیکن دیگر برای خط دفاعی‌مان هستیم.

چلسی البته به دنبال دو مدافع است. بابا رحمان، مدافع باشگاه آوگسبورگ آلمان و اولا آینا نیز از گزینه‌های خرید مورینیو به شمار می‌روند.

مورینیو در ادامه بار دیگر به صحبت در مورد طولانی بودن دوران مربیگری‌اش پرداخت. وی در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم تا هفتاد سالگی در فوتبال بمانم. از ۱۰ سال پیش خیلی بهتر شده‌ام. می‌دانم که تغییرهای زیادی داشتم و پیشرفت کردم. توانایی‌هایم نسبت به گذشته بدتر نشده‌اند. در هر زمینه‌ای که بگویید فکر کرده و سعی داشتم بهتر شوم. احساس خیلی خوبی دارم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.