اسطوره باشگاه رم از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید ناراحت است و آن را تاسف آور خواند.

به گزارش ایسنا، یکی از اتفاقات جالب و چه بسا تلخ در فصل تابستانی نقل و انتقالات سال جاری جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید بود. اسطوره خط دروازه رئالی‌ها پس از ۲۵ سال حضور در این تیم مجبور به جدایی شد و پورتو پرتغال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید ناراحت است و آن را تاسف آور خواند. او گفت: این واقعا تاسف آور است که دروازبانی مانند ایکر کاسیاس رئال مادرید را پس از این همه سال ترک کند. همه می دانند که ایکر چه بازیکن بزرگی بود و چه شخصیت بزرگی هم داشت. او یک الگو برای همه بود اما متاسفانه مجبور شد که در سالهای پایانی دوران بازیگری خود تیم محبوبش را ترک کند.

شماره ۱۰ جالوروسی ادامه داد: کاسیاس اسطوره باشگاه رئال مادرید است. درست است که او از این تیم جدا شده اما برای همیشه نماد این باشگاه اسپانیایی خواهد بود.

قرار است که دو تیم رم و رئال مادرید در دیداری دوستانه در شهر ملبورن استرالیا به مصاف هم بروند. توتی درباره این دیدار گفت: بازی برابر رئال مادرید همواره بزرگ خواهد بود. این یک چالش جدید برای ماست و می خواهیم از آن سربلند بیرون بیایم.

توتی یکی از وفادارترین بازیکنان فوتبال جهان به شمار می آید. او سالهاست که برای رم بازی می کند. او هر چند بارها از باشگاه های سرشناس اروپایی مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد پیشنهاد داشته اما به رم وفادار ماند و هیچگاه حاضر نشد تا این باشگاه ایتالیایی را ترک کند. او قرار است که یک فصل دیگر هم برای رم بازی کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )