سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در صورتی که ما طبق رای کمیته استیناف به لیگ دسته اول سقوط کنیم چندین سال فوتبال ایران زیر سؤال می‌رود.

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط راه‌آهن اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا راه‌آهن در لیگ برتر بماند اگر قرار است طبق رای کمیته استیناف راه‌آهن به لیگ یک سقوط کند فوتبال چند ساله ایران زیر سوال می‌رود و تمام تیم‌هایی که بازیکن سرباز داشته‌اند باید با چنین رایی روبرو شوند.

وی ادامه داد: بدون شک حق راه‌آهن است که در لیگ برتر بماند ما تمرینات خود را با قدرت شروع کرده‌ایم و امیدواریم در ماهی که حضرت علی به خاطر عدالت ضربه خورد حق به حقدار برسد و امیدواریم مسئولان هم در این زمینه ما را یاری کنند و حق کسی تضییع نشود.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: تیمی که تازه به لیگ برتر آمده ۵ بازیکن سرباز داشته پس آن تیم هم باید به لیگ دسته اول سقوط کند. پرونده موتومبا همچون پرونده‌ای است که فیفا در مورد خلعتبری به آن رسیدگی کرد. ما پرونده را به فیفا نفرستادیم که اگر این کار را انجام دهیم قطعا تنها بازیکن یا احتمالا فدراسیون ترکیه جریمه خواهد شد.

کاظمی تاکید کرد: از رسانه‌ها هم تقاضا دارم فرافکنی نکنند و نگویند راه‌آهن بلاتکلیف است تکلیف ما روشن است ما در لیگ برتر بازی خواهیم کرد و مشکلی هم نداریم بلکه این پیکان است که بلاتکلیف است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.