مربی که ۱۰ سال سنگربان چک‌تبار چلسی را تمرین داده است، می‌گوید در میان تمامی مشتریان دروازه‌بان ۳۳ ساله آبی‌های لندن، توپچی‌ها شانس بیشتری برای عقد قرارداد با او دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود تأکید ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی بر اینکه آبی‌پوشان لندنی نباید پتر چک را به آرسنال و دیگر تیم‌های لیگ برتر بفروشند، مربی دروازه‌بان‌های چلسی می‌گوید که شانس توپچی‌ها برای عقد قرارداد با سنگربان چک‌تبار آبی‌پوشان لندن بیشتر است.

پتر چک بعد از پیوستن تیبا کورتوا به چلسی در این تیم به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است و به همین دلیل انگیزه‌ای برای ماندن در چلسی ندارد. از سوی دیگر مورینیو بر تمایل خود برای حفظ چک تأکید کرده و گفته است اگر نتواند او را نگه دارد، ترجیح می‌دهد باشگاه او را به یک تیم خارجی بفروشد نه یکی از رقبای مستقیم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر.

با این حال کریستوف لولیچون، مربی دروازه‌بان‌های چلسی می‌گوید شانس آرسنال برای جذب چک زیاد است. او گفت: من فکر می‌کنم که چک هنوز سه یا چهار فصل دیگر می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. خانواده پتر از زندگی‌شان در لندن راضی‌ هستند. یک بازیکن هم زمانی راضی است که خانواده‌اش راضی باشد. چک لیگ دسته اول فرانسه را خوب می‌شناسد اما من فکر می‌کنم که او از وضعیتش در انگلیس راضی است.

مربی دروازه‌بان‌های چلسی افزود: امتیازی که آرسنال برای جذب چک دارد، این است که یک باشگاه طراز اول است و اهداف بزرگی دارد. این تیم همچنین فلسفه‌ای برای بازی‌اش دارد که چک به آن علاقه دارد.

لولیچون که ۱۰ سال چک را تمرین داده است، ادامه داد: چک می‌خواهد در انگلیس بماند اما من نمی‌دانم در مذاکرات او چه اتفاقاتی رخ داده است. ماندن در لیگ برتر برای چک در اولویت است اما همه چیز به شرایطی بستگی دارد که پیش روی او قرار می‌گیرد.

از تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و حتی تاتنهام به عنوان دیگر مشتریان چک یاد شده است اما لولیچون شانس این تیم‌ها را کم می‌بیند. او عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم که اهداف تاتنهام مانند اهداف آرسنال بلندپروازانه باشد. پتر می‌خواهد در لیگ برتر رکورد جدیدی برای کلین‌شیت به ثبت برساند. درباره پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن چیزهای زیادی گفته شده است اما مشکل اینجاست که برای او به عنوان بازیکنی که در تورنمنتی در سطح لیگ برتر انگلیس بازی کرده است، لوشامپیونه سطح پایین به نظر می‌رسد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.