سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات گفت: کسب عنوان بهترین مربی کارم را دشوار‌تر و خطرناک‌تر می‌کند.

وحید شمسایی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مربی فوتسال سال اظهار داشت: جا دارد من یک عذرخواهی از مجید جلالی و تمامی افرادی که در این مراسم حاضر بودند داشته باشم زیرا نتوانستم به علت مشغله کاری در این مراسم حاضر شوم این مراسم جای همه بزرگان بود و خدا را شاکرم که برای دومین سال توانستم شاگرد خوبی برای همه مربیان گذشته‌ام باشم و عنوان بهترین مربی سال را کسب کردم.

وی ادامه داد: وقتی شخصی عنوانی به دست می‌آورد کار در ادامه برایش سخت‌تر می‌شود و این مسئله کار را برای او خطرناک می‌کند اما چیزی از انگیزه‌های من کم نمی‌شود. من زمانی که به عنوان بازیکن هم فعالیت می‌کردم هر عنوانی را که کسب می‌کردم سال آینده برای بهتر شدن آن تلاش می‌کردم خدا را شاکر هستم که او هم به من خیلی لطف داشته است. اولین تورنمنت رسمی خود را در جام باشگاه‌های آسیا خواهم گذراند که روزهای بسیار سختی در انتظار ماست.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در خصوص شرایط تیمش گفت: از وضعیت تیم راضی هستم و خدا را شکر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم احساس می‌کنم تا زمان رسیدن بازیکنان به شرایط ایده‌آل زمان زیادی لازم باشد که این موضوع کار را برای ما خطرناک کرده است. تنها چند تیم مانند مس سنگون، دبیری تبریز و راه ساری تمرینات خود را آغاز کرده‌اند که انتخاب بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را دشوار می‌کند اما به نظرم با توجه به ارتباطی که با خانواده اصغری مقدم دارم می‌توانیم یک بازی دوستانه با دبیری انجام دهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.