نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو شغله نیستم، چون عضویت در هیأت رئیسه شغل محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسلامیان در پاسخ به این سوال که شما عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستید و آیا حضورتان در فدراسیون به منزله دو شغله بودن محسوب نمی‌شود، گفت: نایب رئیس فدراسیون طبق اساسنامه وظیفه سازمانی ندارد مانند عضو هیأت رئیسه است و هرزمان که لازم باشد به جلسات می‌رود مانند کفاشیان که در AFC پست گرفته است، یکسری وظایف را تعارف می‌کنند و به دنبال آنها می‌روند. نایب رئیسی طبق اساسنامه شغل نیست.

وی در مورد برنامه‌هایش پس از انتخاب به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون گفت: به نظر من فوتبال یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های ۱۰۰ سال گذشته است و بعید است موضوعی را در عالم اجتماعی و فرهنگی پیدا کنید که با فوتبال مقایسه شود، شما ببینید فینال لیگ قهرمانان اروپا را یک میلیارد یا بیش از آن نگاه می‌کنند یا رفتن به جام جهانی تیم ملی چقدر شور و نشاط در جامعه بوجود می‌آورد، مشکلاتی در فوتبال داریم که باید همه کمک کنند، شاید هم مقصر اصلی ما در فدراسیون هستیم، باید اهمیت موضوعات را تشریح کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کشورهای همسایه از جهت زیرساخت و امکانات قابل مقایسه با ما نیستند، به نظر من یک همت عالی می‌خواهد که مشکلات حل شود، از گودرزی هم تشکر می‌کنم که به مجمع آمد و دو ساعت وقت گذاشت، این نشان می‌دهد فوتبال هم برای وزارت ورزش مهم است.

اسلامیان تاکید کرد: مسئولان فدراسیون هم باید به این موضوع توجه کنند، سرخابی‌ها وضعیت خوبی ندارند، وظیفه ما دادن اطلاعات است و مسئولین هم کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش مسئولیت جدید را به شما تبریک گفت آیا سرپرست تیم ملی شده‌اید، گفت: من سرپرست تیم ملی نیستم بلکه سمتم نایب رئیس فدراسیون است، کی‌روش مربی شناخته شده و یک برند است، در دوران تحریم به ایران آمد و با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها کار را پیش می‌برد.

وی گفت: براساس مسئولیتی که وزارت ورزش بر عهده ما گذاشته، حمایت معنوی و حمایت‌هایی دیگر از تیم ملی انجام خواهیم داد،  تنها بحث کی‌روش نیست بلکه بحث تیم ملی و مردم است، امیدوارم همه مسئولان و در راس آن صدا و سیما به ما کمک کنند و این سازمان حق پخش را به فوتبال بدهد، ما تحریم هستیم و از فیفا نمی‌توانیم پول بگیریم و از سوی دیگر هم حق پخش هم این شرایط را دارد.

اسلامیان در پایان گفت: آئین نامه می‌گوید هروقت رئیس فدراسیون نباشد، نایب رئیس کارها را انجام می‌دهد، در فدراسیون هم حضور پیدا می‌کنم و آنجا دفتر دارم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.