مدافع تیم فوتبال نفت ایران گفت: می‌دانیم در عربستان با چه حربه‌ای الاهلی را شکست دهیم و کارمان در خانه حریف راحت‌تر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امین حاج‌محمد پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی در سطح خوبی برگزار شد و ما بعد از آن اتفاقات تلخی که در تبریز پشت سر گذاشتیم، با یک روحیه نسبتاً خوب به مصاف الاهلی آمدیم و توانستیم به آنچه می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

وی افزود: این برد را تقدیم هوادارانی می‌کنم که امروز برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه آزادی آمده بودند. آنها امروز یار دوازدهم نفت بودند و دست‌شان درد نکند.

مدافع نفت در پاسخ به این پرسش که آیا یک گل برای صعود تیمش کافی است یا نه؟، گفت: ما امروز موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما فقط یک گل زدیم. خیلی مهم بود که دروازه‌مان بسته بماند و حالا که این اتفاق افتاده، می‌دانیم با چه حربه‌ای در عربستان تیم الاهلی را شکست دهیم. فکر نمی‌کنم کارمان در آنجا سخت‌تر از بازی امروز باشد.

حاج‌محمد در پایان درباره موضوع درگیری‌اش با بازیکنان حریف و همچنین موقعیت گلی که از دو قدمی دروازه الاهلی از دست داد، عنوان کرد: من در یک صحنه توپ را استپ کردم و بازیکن حریف از عمد مرا زد که به او تذکر دادم. در صحنه‌ای که نتوانستم دروازه الاهلی را باز کنم، پایم لیز خورد، در غیر اینصورت می‌توانستم گلزنی کنم.

Euro Football Fantasy Leaderboard
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )