سرمربی ۵۷ ساله تیم ملی فوتبال سوئد با اشاره به اینکه ایران تیم خوبی است تأکید کرد برنامه‌ای برای استفاده نکردن از مهاجم ۳۳ ساله‌اش در این بازی دوستانه ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد از ساعت ۲۲ فردا (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه فردنز آره‌نا شهر استکهلم به مصاف هم می‌روند. تاکنون نزدیک ۳۰ هزار بلیت این بازی به فروش رفته و انتظار می‌رود تا حدود ۴۰ هزار تماشاگر از این بازی دیدن کنند.

اریک هامرن، سرمربی تیم ملی سوئد در این باره گفت: سه‌شنبه دو تیم خوب مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت و اخیراً هم در دیداری دوستانه بر شیلی غلبه کرد و این نشان می‌دهد که ایران تیم خوبی است.

وی با اشاره به اینکه تحت‌ تأثیر عملکرد نیمه اول  بازی ایران مقابل شیلی و کار دفاعی تیم ملی قرار گرفته است، تصریح کرد: بازی فوق‌العاده‌ای مقابل ایران آن هم در زمینی دوست‌داشتنی خواهد شد. تمامی بازیکنان ما در دسترس هستند و برنامه‌ای برای استفاده نکردن از زلاتان ابراهیموویچ نداریم.

هامرن در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که «چرا باید با تیمی بازی کنیم که در کشورش زنانش حق تماشای بازی ندارند» گفت: همانطور که پیش از این هم گفته‌ام علاقه‌ای به ورود به مسائل سیاسی ندارم و تنها به دنبال مسائل فوتبالی هستم و برای من بازی با تیم ملی ایران هیجان‌انگیز است. باید به این جنبه مثبت نگاه کنیم که هزاران ایرانی در سوئد زندگی می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر تقابل تیم ملی کشورشان و سوئد هستند. واکنش و نگاه مثبتی به این بازی دوستانه ملی داریم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.