سرمربی بارسلونا یک هفته پیش از رویارویی با رئال‌مادرید تاکید کرد این دیدار مهم‌ترین بازی فصل آنها نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در دیدار هفته بیست و هفتم لیگا نتیجه دو بر صفر در خانه ایبار به برتری رسید.

در این دیدار لیونل مسی ۳۱ (پنالتی) و ۵۵، گل‌های بارسلونا را وارد دروازه تیم میزبان کرد. با این نتیجه بارسلونا با کسب ۶۵ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و ایبار هم با ۲۷ امتیاز رتبه چهاردهم را در اختیار گرفته است.

لوییس انریکه در مورد پیروزی مقابل ایبار گفت: به نظر من این تیم به هیچ وجه شبیه تیمی نیست که در هشت دیدار گذشته خود شکست خورده است. آنها در رویارویی با ما نشان دادند که تیمی بسیار جان سخت هستند و با وجود شکست در هشت دیدار پیاپی همچنان در رتبه چهاردهم قرار دارند. امیدوارم مشکلی برای آنها به وجود نیاید و بتوانند فصل آینده هم در لیگا حضور داشته باشند. بسیاری بر این باور هستند که ما در این دیدار ریتم آرامی داشتیم. باید این موضوع را از بازیکنان ایبار بپرسید. بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم چیزی که در این دیدرا شایسته‌اش بودیم را کسب کنیم.

انریکه افزود: در هر دیدار باید تمام کارهایی که برای رسیدن به پیروزی لازم است را انجام دهیم. اینکه یک تیم تلاش کند کنترل زمین را به دست داشته باشد نیز خیلی خوب است. پیکار با ایبار، یک جدال تاریخی بود که هر دو باشگاه در آن بهترین نمایش خود را به اجرا گذاشتند. مجبور بودیم در این دیدار جدی‌تر از هر دیداری بازی کنیم زیرا ایبار مشکل‌های زیادی در تمام دیدار برای‌مان ایجاد کرد.

دیدار با رئال مادرید هفته آینده برگزار می‌شود. انریکه که خود به عنوان بازیکن در دیدارهای زیادی با رئال در میدان حضور داشت برای دومین بار به عنوان مربی مقابل رقیب سنتی بارسلونا خواهد ایستاد. او در مورد این دیدار حساس هم گفت: با فرمی بسیار خوب به دیدار با رئال مادرید خواهیم رفت. صدر جدول از آن ماست اما بدون شک، دیدار مقابل رئال را مهم‌ترین دیدار فصل قلمداد نمی‌کنم. هفته جذابی پیش‌رو داریم. در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رویم و شاید بتوانیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. سیتی تیمی بسیار باکیفیت است. امیدوارم برنامه‌هایمان در آن دیدار موجب پیروزی‌مان شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.