سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال هیچ نامه‌ای برای تعیین داوری بازی استقلال ـ نفت به دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون ارسال نکرده است.
میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخی دوستان شیطنت کرده و  ناجوانمردانه استقلال را متهم می‌کنند که باشگاه استقلال با نامه‌نگاری با دپارتمان و کمیته داوران به دنبال تعیین داور مسابقه با نفت است، من این مسئله را صددرصد رد می‌کنم. اینها شیطنت‌ها و بازی‌های کثیفی است که در جامعه فوتبال نخ‌نما شده است.از کمیته اخلاق می‌خواهم که پیگیر این مسئله باشد و حق ضایع‌شده استقلال و هوادارانش را بگیرد.

سرپرست استقلال با اشاره به صحبت‌های رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: از اصفهانیان که مرد کارکشته داوری و یک مدیر است، تعجب می‌کنم که چرا بدون آنکه نامه‌ای به او ارسال شود مصاحبه‌ای کرده و گفته ما داور را تعیین می‌کنیم نه باشگاه استقلال، ایشان بگویند چه کسی از باشگاه استقلال به ایشان نامه زده است، یا کدام عضو باشگاه استقلال در این مورد با مسئولان داوری صحبتی کرده است. اصفهانیان که عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است و باید سیاست‌های کلان فوتبال را تبیین کند، نباید اینگونه جو را متشنج کند.

سرپرست استقلال با اشاره به صحبت‌های قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت که گفته بود حرفه‌ای نیست که تیمی برای داوری تعیین تکلیف کند، عنوان کرد: متأسفم برای ایشان که چنین صحبت‌هایی مطرح کردند و چنین واکنش‌هایی نشان دادند، خودشان استقلال را متهم کردند. در حالی که استقلال هرگز چنین کاری نکرده است. از کمیته اخلاق می‌خواهم به این مسئله ورود کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.