وزیر ورزش و جوانان وصول استعفای رئیس فدراسیون دوومیدانی را تایید کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی  در حاشبه گردهمایی مشترک معاونان وزارت ورزش و مدیران کل ستادی و مدیران کل استان‌ها در مورد میزبانی جام ملت‌های آسیا و اظهارات شیخ سلمان در دیدار با کفاشیان، اظهار داشت: آنچه با قوانین همخوانی داشته باشد را می‌پذیریم در غیر این صورت خیر.

وی ادامه داد: هیچ مغایرتی بین قوانین داخلی و مسائلی که آنها می‌خواهند نیست. آنها استاندارهایی دارند که باید رعایت شوند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حق پخش تلویزیونی را هم به صورت لایحه به مجلس می‌بریم که قانون شود. در حال حاضر حق پخش محمل قانونی ندارد. ما برای اخذ میزبانی مشکلی نداریم و جهت گرفتن آن تلاش و رایزنی‌هایی خواهیم کرد.

گودرزی در خصوص تیم امید عنوان کرد: وظیفه ما است که به این تیم کمک کنیم، البته وظیفه مستقیم فدراسیون فوتبال هم این است که در تکنیک و تاکتیک و امور فنی پیگیری‎های لازم را داشته باشد.

وی در مورد خصوص‌سازی و مشکلاتی که برای راه آهن پیش آمد، تصریح کرد: یک نظام جامع باشگاهداری وجود دارد که باید به مجلس برود، البته قبلا به مجلس رفته بود و مشکلاتی از آن گرفته شده بود. در حال حاضر مسئولیت استقلال و پرسپولیس در اختیار دولت است و راهکارهای خاص خود را دارند، ضمن اینکه این ۲ باشگاه تابع قانون تجارت هستند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص استعفای رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: استعفای داوری را ۲ روزی پیش دیدم اما هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نکرده‌ام.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.