سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول اشتباه داور بازی در تشخیص خطای پنالتی بازیکن حریف را یکی از دلایل توقف مرسی‌سایدی‌ها در خانه برابر بلکبرن دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز در خصوص تساوی بدون گل تیمش برابر بلکبرن در ورزشگاه آنفیلد که کار ۲ تیم برای کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را به بازی دوم در ورزشگاه ایوود پارک کشاند، تأکید کرد که آندره مارینرز، داور بازی یک پنالتی مسلم را به سود تیم او نگرفته است، وقتی که مت کیل‌گالون، کاپیتان بلکبرن در محوطه جریمه تیمش آدام لالانا، مهاجم قرمزپوشان مرسی‌ساید را نقش بر زمین کرد.

سرمربی لیورپول گفت: من بدون شک معتقدم که باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌شد. فکر می‌کنم برخوردی که در نیمه اول برخوردی که با آدام لالانا صورت گرفت خطا بود. او خودش را میان توپ و مدافع حریف قرار داد و زمانی که می‌خواست توپ را شوت کند، او را زدند. به نظرم آن یک صحنه یک خطای پنالتی مسلم بود. سایر صحنه‌ها قابل بحث بودند اما شاید ما به کمی شانس بیشتر نیاز داشتیم تا بازی را باز کنیم. اگر ما در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی گل زده بودیم آن وقت شاید فضای بیشتری برای حرکات‌مان به وجود می‌آمد.

راجرز افزود: راستش را بخواهید من از این نتیجه خیلی هم ناراضی‌ نیستم، البته ما می‌خواستیم که در پایان همین بازی صعود کنیم اما همین که برابر تیمی خطرناک دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم به خصوص در ضربات شروع مجدد، نشان می‌دهد که خیلی هم بد کار نکرده‌ایم. ما زمان زیادی داریم تا خود را برای بازی برگشت آماده کنیم.

بازی برگشت تیم‌های لیورپول و بلکبرن در جام حذفی انگلیس به دلیل تداخل آن با بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا و همچنین اولویت برگزاری بازی‌های لیگ برتر انگلیس به جام حذفی، به ماه آینده موکول شده و احتمالاً در یکی از روزهای ۱۸ یا ۱۹ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.