مالک باشگاه اینتر می‌گوید که تیمش باید جزو ۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا باشد اما او برای رساندن نراتزوری به این جایگاه نیازمند زمان بیشتری است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک توهیر از هواداران اینتر درخواست کرد زمان بیشتری به او بدهند تا این تیم را در میان ۱۰ تیم برار دنیا قرار دهد. توهیر که تیمش در این فصل از سری A در رده هشتم قرار  دارد و مشخص نیست که بتواند سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده به خصوص لیگ قهرمانان را کسب کند، در گفت و گو با شبکه اینتر اظهار داشت: من هنوز هم فکر می‌‌کنم که اینتر باید جزو ۱۰ تیم برتر دنیا باشد اما این کار زمان می‌برد.

وی افزود: فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که روبرتو مانچینی برای اینتر یک رهبر است و او دارد سخت تلاش می‌کند تا تیم خوبی بسازد. در چند بازی اخیر، ما در دقایق پایانی گل خورده‌ایم اما اعتماد به نفس‌مان رو به افزایش است. بازیکنان باید تا دقیقه ۹۴ تمرکز خود را حفظ کنند و حواس‌شان به بازی باشد. به این دلیل که ۲ گل جلو هستید نباید کار را تمام شده بدانید.

مالک اینتر خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و به همین دلیل ورزشی محبوب، دراماتیک و مهیج است. از حالا به بعد ما ۱۴ بازی تا پایان فصل جاری سری A داریم اما در حال حاضر تمرکزمان روی بازی برابر سلتیک در لیگ اروپاست. ما باید این بازی را ببریم. می‌خواهیم به پیشروی‌مان در لیگ اروپا ادامه دهیم.

توهیر در ادامه از هواداران اینتر خواست به اینتر برای بازگشت به روزهای اوجش کمک کنند و تأکید کرد: اینتر چیزی است که باید در کنار هم آن را بسازیم و همه چیز فقط بر عهده رئیس باشگاه نیست. بازیکنان و اعضای کادر فنی هم باید نقش خود را ایفا کنند. اگر ما می‌خواهیم اینتر دوباره تیمی بزرگ شود، باید به همین اندازه از آن حمایت کنیم، چه زمانی که می‌برد، چه وقتی که می‌بازد. خیلی مهم است که جوزپه مه‌آتزا برای ما مانند خانه دوم شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.