درخشان درباره انتخاب نژاد فلاح به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم که او بتواند مشکلات پرسپولیس را با تمام توان و تلاش حل کند.
به گزارش ایسنا، حمید درخشان پس از تمرین امروز عصر سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران درباره انتخاب محمدحسین نژااد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله که آقای نژاد فلاح بتواند با تمام توان به ما کمک کند. امیدواریم به کمک او مشکلات پرسپولیس حل شود.

وی در ادامه با اشاره به کنار گذاشته شدن مهدی دغاغله، محمد عباس‌زاده و افشین اسماعیل‌زاده از تیم پرسپولیس افزود: بله این بازیکنان به خاطر بی‌انضباطی از تیم کناره گذاشته شده‌اند و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته‌اند. کمیته انضباطی هر تصمیمی بگیرد ما تابع آن هستیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در پاسخ به این سوال که چرا نسبت به بی‌انضباطی‌های پیام صادقیان در اردوی کیش عکس‌العمل نشان ندادید و در اینجا سه بازیکن را به خاطر بی‌انضباطی کنار می‌گذارید خاطرنشان کرد: زمانی که با بی‌انضباطی‌ها برخورد می‌کنیم می‌گویند چرا و زمانی هم که برخورد نمی‌کنیم مورد سوال هستیم. به هر حال یک جا باید جلوی این بی‌انضباطی‌ها گرفته شود. پیام صادقیان در اردوی کیش بی‌انضباطی نداشته است و اگر موردی بوده است، باید مستند درباره آن صحبت کرد. از این ساعت هر کس بی‌انضباطی انجام دهد، با او برخورد می‌شود.

درخشان با اشاره به نزدیک شدن لیگ قهرمانان آسیا و شرایط جذب بازیکنان جدید از سوی پرسپولیس نیز افزود: ما به دنبال جذب دو بازیکن استرالیایی و یک بازیکن کره‌ای هستیم. امروز فیلم یک بازیکن کره‌ای و یک بازیکن استرالیایی را دیدم و قرار است که آن‌ها را از نزدیک در تمرین‌ها زیر نظر بگیریم و نظرمان را در مورد جذب آن‌ها به باشگاه اعلام کنیم. با توجه به اینکه ما زمان نقل و انتقالات را از دست دادیم، مجبوریم که با دیدن فیلم بازیکن خارجی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهیم و بعد از آن در دو سه جلسه تمرینی آن‌ها را ارزیابی کنیم.

وی به شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و افزود: مطمئنا شرایط در آن تورنمنت با شرایط ما در لیگ برتر متفاوت خواهد بود. اگر خاطرتان باشد مس کرمان هم زمانی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد، شرایط خوبی در لیگ برتر نداشت ولی دیدیم که تا پلی‌آف هم در آن تورنمنت صعود کرد یا به عنوان مثال تیم دورتموند که شرایط خوبی در بوندسلیگا ندارد ولی بازی‌های خوبی را در جام باشگاه‌های اروپا به نمایش می‌گذارد.

سرمربی سرخ‌پوشان به انتقادات برخی از پیشکسوتان از خودش اشاره کرد و گفت: من برای همه پیشکسوتان احترام خاصی قائلم. امیدوارم که مجتبی محرمی نیز که در بستری بیماری است هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست آورد اما معتقدم اگر آقای محرمی و دیگر پیشکسوتان نظری دارند، باید بیایند اینجا و راهکار ارائه دهند. الان زمانی است که پرسپولیس به کمک نیاز دارد. زمانی که می‌بازیم همه به دنبال انتقاد هستند و دشمن می‌شوند اما اینکه من بروم مشکل پرسپولیس را حل نمی‌کند. دوستان بیایند و نظرات‌شان را به ما بدهند تا راهکاری برای مشکلات پیدا کنیم.

درخشان درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و ارائه برنامه دو ساله‌اش به باشگاه خاطرنشان کرد: برنامه دو ساله نبوده است. من یک برنامه برای سال آینده ارائه داده‌ام که در مجموع با امسال می‌شود برنامه دو ساله. دوستان در جلسه کمیته فنی توصیه خاصی به ما نداشتند. به هر حال آن‌ها سال‌ها فوتبال بازی کرده‌اند و می‌دانند که پرسپولیس ۹۰ دقیقه در بازی با ملوان حمله کرد و فقط بدشانسی آورد. همه دیدند که مازیار زارع در گرفتن پنالتی خطا کرد و از روی خط دروازه جلوتر آمد ولی داور آنقدر تحت تاثیر جو سنگین بازی بود که متوجه خطای زارع نشد. به هر حال فوتبال همین است و یک روز اشتباهات داوری به نفع شماست، یک روز هم به ضرر شما. ولی در بازی با ملوان همه اتفاقات به ضرر ما بود.

او درباره اشتباهات داوری در بازی با استقلال و اینکه داور گل سالم پیکان را مردود و گل مردود استقلال را قبول کرد گفت: من آن بازی را ندیدم ولی همانطور که گفتم فوتبال همین است. یک روز اشتباهات داوری به نفع شماست و یک روز به ضرر شما.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.