سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود انتقاد از عملکرد شاگردان خود در ۴۵ دقیقه نخست بازی با کوردوبا، گفت مهم این است که کهکشانی‌ها سه امتیاز را از آن خو کرد‌ه‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۲ بر یک کهکشانی‌ها که با حواشی همچون اخراج کریستیانو رونالدو از زمین بازی همراه بود، به خبرنگاران گفت: هدف ما کسب هر سه امتیاز این بازی بود که به آن رسیدیم تا در صدر جدول باقی بمانیم. کار سختی بود اما از عهده‌اش برآمدیم. از تماشای بازی تیمم در نیمه اول لذت نبردم و چند بار روی نیمکت عصبانی شدم. کوردوبا خوب بازی می‌کرد و برای تصاحب تک ‌تک توپ‌ها می‌جنگید. در این بازی کمی به دردسر افتادیم اما مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم و به هدف‌مان رسیدیم. به کوردوبا بابت شیوه‌ بازی‌اش تبریک می‌گویم.

وی درباره اهمیت استراتژی بازی تیمش گفت: از توپ‌های مُرده خود به بهترین شکل برای خلق موقعیت استفاده کردیم و گل اول و دوم را به همین شیوه به ثمر رساندیم. نگه داشتن توپ روی زمین برای ما کار سختی بود چون وضعیت چمن زمین بازی چندان جالب نبود.

آنچلوتی درباره اخراج رونالدو از زمین اظهار داشت: من چیزی از آن صحنه را ندیدم و با رونالدو هم درباره اتفاقی که رخ داد صحبت نکرده‌ام، بنابراین نمی‌توانم قضاوتی درباره آن اتفاق داشته باشم.

کارلتو درباره به میدان فرستادن خدیرا به جای ایارامندی، عنوان کرد: می‌خواستم تیم از جناحین موقعیت‌های بیشتری بسازد چون برای خدیرا فضاهای بیشتری در سمت راست و مرکز خط میانی وجود داشت. ایارمندی را به میدان فرستادم تا در مرکز میدان قرار بگیرد و به تونی کروس برای شرکت در حملات فضای بیشتری بدهد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.