مدافع تیم فوتبال سپاهان، گفت: تمرینات سپاهان از هر نظر در سطح بالایی قرار دارد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به روحیه بالایی تمرین می‌کنند.
علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: اردوی کیش سطح فنی بازیکنان را بالا برده است. تمرینات سپاهان هم اکنون در اصفهان به خوبی در حال برگزاری است و هر روز به طور منظم و منسجم تمرین می‌کنیم. این تمرینات از سطح بالایی برخوردار است و بازیکنان با جدیت به تمرین مشغولند.

وی افزود: برگزاری هر اردویی می‌تواند برای آمادگی تیم موثر باشد. چند روز دیگر برای برپایی اردویی به تهران می‌رویم تا از نظر بدنی تا شروع لیگ برتر آماده بمانیم. اردوی کیش نیز به خوبی برگزار شد و توانستیم آن گونه که کادر فنی می‌خواهد عمل کنیم.

مدافع سپاهان گفت: سپاهان باید در همه بازی‌ها هوشیار باشد. ما قدرت شکست دادن هر تیمی را داریم و در نیم فصل دوم قوی تر از قبل ظاهر می‌شویم. می‌توانیم باز هم قهرمان شویم به شرط اینکه تمرکز خود را حفظ کنیم.

احمدی افزود: به هر حال ما نباید ۳ امتیاز بازی‌ای را از دست بدهیم، چرا که باید در کورس قهرمانی باقی بمانیم. باید با تمام توان در برابر هر تیمی به میدان برویم تا بتوانیم موفق باشیم. از فرصت‌ها باید استفاده کنیم و در دفاع نیز با قدرت ظاهر شویم.

وی تصریح‌کرد: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تمام بازی‌ها سخت است و حریفان به یکدیگر نزدیک هستند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.