هافبک تیم ملی هلند وجود مهاجم ۳۰ ساله بایرن‌ مونیخ را یک نعمت برای نارنجی‌پوشان می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزلی اسنایدر در پی پیروزی ۶ بر صفر شب گذشته (یک‌شنبه) تیم ملی فوتبال هلند مقابل لتونی در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ با تمجید از هم‌تیمی‌اش که در این بازی ۲ گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد، به سایت «یوفا» گفت: روبن بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خیلی خوب است که چنین بازیکنانی را در تیم ملی هلند داریم.

وی افزود: هلند بازی عالی از خود به نمایش گذاشت و نتیجه به دست آمده هم خوب است. ما گام بزرگ رو به جلویی برداشتیم و اکنون باید با همین روند به راه‌مان ادامه دهیم. ما برای پیروزی در این بازی واقعاً از انگیزه بالایی برخوردار بودیم. پیش از این در دیداری دوستانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مکزیک شده بودیم و در جدال با قزاقستان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ هم بازی را به خوبی مدیریت نکردیم.

هافبک گالاتاسرای در پایان خاطرنشان کرد: هلند نیاز به ۳ امتیاز بازی با لتونی داشت و با موفقیت این مأموریتش را به پایان برد. همچنین بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و ۶ گل هم به ثمر رساندیم.

هلند در حال حاضر با ۶ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه A یورو ۲۰۱۶ قرار دارد. در این گروه جمهوری چک و ایسلند به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز در مکان‌های اول و دوم هستند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.