بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در ۲۰ دقیقه پایانی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار استقلال و سپاهان گفت: من فقط ۲۰ دقیقه پایانی این مسابقه را دیدم در آن ۲۰ دقیقه استقلال کاملا بهم ریخته بود. نمی‌دانم از ابتدای بازی به این شکل بازی کرد یا اینکه در آن دقایقی که من بازی را دیدم آبی‌پوشان اینگونه بودند. ناهماهنگی در خط دفاعی استقلال بیداد می‌کرد و در خط هافبک هم هیچ عملکرد مثبتی دیده نمی‌شد.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد دو بازی دیگر استقلال در لیگ چهاردهم گفت: در بازی با راه‌آهن استقلال آنقدر خوب بازی کرد و تاکتیک مناسبی داشت که من گفتم استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است در آن بازی استقلال بسیار قدرتمند بود هرچند به دلیل غیبت عمران‌زاده و صادقی خط دفاعش متزلزل نشان داد. در بازی با استقلال خوزستان کیفیت خیلی خوبی از استقلال ندیدیم هرچند ۳ امتیاز را گرفت و در بازی آخر که من فقط ۲۰ دقیقه آن را دیدم عملکرد استقلال مناسب نبود.

نامجو مطلق در مورد اینکه ضعف استقلال و پرسپولیس می‌تواند بر تیم‌ملی هم تاثیرگذار باشد گفت: هر موقع که استقلال و پرسپولیس قدرتمند ظاهر شدند تیم‌ملی هم خوب بوده متاسفانه این دو تیم شادابی لازم را ندارند البته تیم‌های خوبی مثل سپاهان و فولاد آمده‌اند و فوتبال از حالت دو قطبی خارج شده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )