سرمربی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که تیمش به بازی بدون ستارگان نامدارش عادت ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پی شکست ۳ بر یک بامداد امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل منچستریونایتد در رقابت‌های جام قهرمانان بین‌المللی گینس گفت: از این شکست خوشحال نیستیم ولی مطمئنم که با روحیه‌ای متفاوت در سوپرجام اروپا حاضر خواهیم شد. چنین بازی‌هایی تنها جنبه دست‌گرمی دارند. مقابل منچستریونایتد خیلی خوب ظاهر نشدیم ولی هفته آینده همه چیز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: در این مقطع از این فصل نتوانسته‌ایم خود را به آمادگی لازم برسانیم، چون برخی بازیکنان تنها از یک هفته گذشته به ما ملحق شده‌اند و هنوز به لحاظ جسمانی آماده نیستند. اتفاقی که امروز افتاد عادی بود، چون تیم به بازی بدون رونالدو و دیگر ستاره‌هایش عادت ندارد. کیفیت تیمی رئال بار دیگر با بازگشت برخی بازیکنان بالا خواهد رفت.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در خصوص ۱۱۰ هزار تماشاگری که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند، گفت: جو ورزشگاه فوق‌العاده بود. تجربه بازی مقابل این مقدار تماشاگر را نداشتیم. به هر حال اینچنین بازی‌هایی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به لحاظ جسمانی آماده شوند. پس از یک هفته تمرین انجام اینطور بازی‌هایی واقعاً خوب است.

آنچلوتی تصریح کرد: اینکه چرا رئال مادرید به آمریکا آمد باید بگویم در اینجا تمامی آن چیزی که برای برپایی اردوی پیش‌فصل نیاز است، وجود دارد. بازی مقابل تیم‌های خوبی همچون منچستریونایتد هم برای‌مان خیلی مهم بود.

وی در خصوص مهاجم پرتغالی تیمش اظهار داشت: کریستیانو رونالدو در ۲۰ دقیقه‌ای که در میدان بود عالی کار کرد. او به لحاظ جسمانی در شکل و فرم خوبی است. با یک هفته تمرین کریس برای بازی سوپرجام اروپا آماده خواهد شد. جیمز رودریگز هم در منطقه والدبباس مادرید مشغول به تمرین است. او هم می‌تواند به بازی سوپرجام برسد.

سرمربی سفیدپوشان شهر مادرید در پایان خاطرنشان کرد: از بابت دروازه‌بان‌های تیم خیالم راحت است. ایکر کاسیاس در بازی سوپرجام اروپا درون دروازه خواهد ایستاد و بعد از آن باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

رئال در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۱۴ (۲۱ مرداد) در ورزشگاه کاردیف در دیدار سوپرجام اروپا به دیدار سویا می‌رود. رئالی‌ها همچنین در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۴ (۲۸ مرداد) در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای اتلتیکومادرید هستند و سه روز بعد از آن در دیدار برگشت در ویسنته کالدورن میهمان روخی‌بلانکو خواهند بود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.