مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد، سقف قرارداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم یک میلیارد تومان است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظری‌جویباری پس از تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان با باشگاه استقلال اظهار داشت: تیموریان یکی از بازیکنان خوبی است که راغب بودیم قراردادش را تمدید کنیم. این فقط خواسته ما نبود و تمام هواداران نیز دوست داشتند این بازیکن ملی‌پوش در استقلال ماندنی شود. شرایط ما برای تمدید قرارداد چندان نزدیک نبود و به همین دلیل مذاکرات‌مان زمان زیادی برد و نزدیک به چهار پنج جلسه برگزار کردیم.

وی افزود: تیموریان دوست داشت که در استقلال بماند و برای این کار تلاش زیادی هم کرد. ما هم در جلساتی که با آقایان قلعه‌نویی و افشارزاده داشتیم، هدف‌مان این بود که آندو را نگه داریم و در نهایت با همکاری دو طرف این اتفاق رخ داد. ما سقفی را گذاشتیم که تیموریان با احترام به باشگاه استقلال این سقف را رعایت کرد. البته حرف ما نشد و ما هم کمی رقم پیشنهادی‌مان را بالا بردیم اما این بازیکن هم از خواسته‌هایش صرفنظر کرد و در نهایت به توافق رسیدیم تا تمدید کنیم.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که قرارداد تیموریان با این باشگاه چقدر است، گفت: وظیفه من نیست که شفاف‌سازی کنم. قراردادها بعد از ثبت روی سایت سازمان لیگ قرار می‌گیرد و آنجا مشخص می‌شود هر بازیکن و مربی چقدر دریافت کرده است. اگر قرار باشد در مورد رقم قرارداد آندو شفاف‌سازی کنم، باید قرارداد صادقی، حیدری، بیک‌زاده و بقیه را هم بگویم. به همین خاطر این کار را انجام نمی‌دهم. 

نظری‌جویباری در خصوص اینکه سقف قرارداد باشگاه استقلال برای بازیکنان چقدر تعیین شده است، خاطرنشان کرد: سقف قراردادی که برای بازیکنان ملی‌پوش گذاشته‌ایم یک میلیارد است که این سقف تقریباً رعایت شده است.

وی با اشاره به سقف بودجه باشگاه‌ها و رعایت کردن این سقف اظهار داشت: وقتی سال گذشته در یک باشگاه ۲۷ تا ۲۸ میلیارد هزینه شده، نمی‌توان به یکباره هزینه‌ها را به ۱۵ میلیارد کاهش داد. با این وجود ما سعی کردیم قراردادها را بالانس کنیم تا سقف بودجه رعایت شود. اکنون در تیم‌مان بازیکن یک میلیاردی داریم و بازیکنان ۲۵۰ میلیون و ۴۰۰ میلیونی هم هستند که این موضوع بودجه‌مان را بالانس می‌کند. ما در باشگاه استقلال سعی کردیم سقف بودجه را رعایت کنیم اما علاوه بر بازیکنان هزینه‌های جاری هم داریم که هنوز به آن نرسیده‌ایم.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه برای بازیکنان این تیم تا به حال چقدر هزینه شده است، گفت: ما طبق برنامه تعیین کرده بودیم که ۱۳.۵ میلیارد برای بازیکنان هزینه کنیم که این رقم بالا و پایین خواهد شد و بعد از جمع‌بندی نهایی هزینه‌ها را اعلام می‌کنیم.

نظری‌جویباری همچنین در مورد جذب کریم انصاریفرد توسط استقلال عنوان کرد: آندو آخرین بازیکنی بود که ما دنبالش بودیم و برای جذب انصاریفرد باید یک بازیکن را از لیست‌مان خارج کنیم. انصاریفرد بازیکنی خوب و تأثیرگذار است و ما دنبال این هستیم با این بازیکن سهمیه لیگ برتری‌مان را کامل کنیم اما تا بازیکنی از لیست‌مان خارج نشود، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.