مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است که شکست برابر ایتالیا شانس آنها را برای صعود کم نخواهد کرد. او می گوید بازیکنان انگلیس به این شکست با دید مثبت نگاه خواهند کرد و تلاش می کنند تا در دیدار آینده برابر اروگوئه جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال انگلیس شروع بدی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت و در دیدار نخست خود با نتیجه دو بر یک برابر ایتالیا تن به شکست داد تا شانس این تیم برای صعود کم شود.

زننده تک گل انگلیس در این دیدار دانیل استاریج بود که بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت.

استاریج مهاجم لیورپول پس از بازی گفت که تیمش این شکست را هضم خواهد کرد و تلاش می کند تا در دیدار آینده خود پیروز شود. او گفت: با دید مثبتی به این شکست نگاه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا از آن درس بگیریم. فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و همچون یک تیم بازی کردیم. فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردیم اما در نهایت شکست خوردیم. به هرحال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. درست است که ما بازی را واگذار کردیم، اما عملکرد خوبی داشتیم و تیم دست و پا بسته ای نبودیم.

او افزود: بدون شک از این شکست احساس ناکامی و سرخوردگی می کنیم چرا که حداقل شایسته کسب یک امتیاز بودیم اما گاهی اوقات فوتبال روی بد خود را به شما نشان می دهد و به آنچه که شایسته اش هستی نمی‌رسی. تمام آنچه که الان می توانیم انجام دهیم این است که با این شکست کنار آییم و تلاش کنیم تا در بازیهای بعدی جبران کنیم.

استاریج درباره دیدار حساس تیمش برابر اروگوئه گفت: بازی بزرگی خواهد بود. این از آن بازی‌هایی است که یک بازیکن بی‌تاب آن است و برایش زندگی می‌کند. باید در این دیدار هر آنچه را که در توان داریم رو کنیم. ما با انگیزه بالایی پای به این دیدار خواهیم نهاد و تنها به پیروزی در آن فکر می‌کنیم. آنچه که در دیدار امشب برابر ایتالیا رخ داد انگیزه و بلند پروازی ما را تغییر نمی دهد. هنوز دو دیدار دیگر پیش رو داریم و در صورت پیروزی در آنها جواز صعود به دور بعد را به دست می‌آوریم. اگر در این دو دیدار آینده به پیروزی برسیم دیگر چیزی را از دست نداده‌ایم. تمام تلاش خود را برای صعود به دور بعد انجام می‌دهیم.

این دیدار درحالی برگزار می شود که دو تیم در بازی نخست خود متحمل شکست شده‌اند بنابرین هیچ نتیجه‌ای بجز پیروزی برای دو تیم خوب نیست.

در این دیدار شاهد رویارویی استاریج و لوئیس سوآرس خواهیم بود؛ دو بازیکنی که فصل بسیار خوبی را با قرمز پوشان آنفیلد پشت سرگذاشتند اما الان باید مقابل همدیگر قرار گیرند. استاریج درباره سوآرس گفت: برایم فرقی نمی‌کند که آیا سوآرس به این بازی می‌رسد یا نه. هر دوی ما به دنبال پیروز شدن تیم خود است.

لوئیس سوآرس در دیدار نخست اروگوئه نتوانست به علت آسیب دیدگی به میدان روداما به احتمال زیاد به دیدار حساس برابر انگلیس خواهد رسید.


Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.