مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: استقلال خوزستان هم مثل ما دچار نوسان بوده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریم قنبری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه آهن و استقلال خوزستان، گفت: در ابتدا سال نو را به همه هموطنان عزیز تبریک می‌گویم. درباره بازی فردا باید بگویم که خوشبختانه ما برای این بازی محروم نداریم و دو مصدوم ما ابراهیم کریمی و حامد زمانی بودند که به این بازی می‌رسند اما مهدی زارعی و پیروز قربانی هم دو مصدوم ما بودند که با برطرف شدن مصدومیت‌شان در کنار تیم تمرین می‌کنند اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدند.

وی ادامه داد:‌ شرایط تیم ما در ۶-۵ هفته گذشته خوب بوده و خوشبختانه باختی نداشتیم و در بازی آخر هم در یک بازی واقعا بااقتدار تراکتورسازی را در تبریز بردیم و همین موضوع انگیزه مضاعفی به مجموعه راه‌آهن داده و ما را امیدوار کرده که در بازی‌های باقیمانده به نحو احسن نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص شناختش از استقلال خوزستان افزود: از این تیم شناخت لازم را داریم و بازی های استقلال خوزستان مقابل داماش و صبا را مورد بررسی قرار دادیم. آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند که واقعا خوب هستند و از جوانانی سود می‌برند که انگیزه زیادی دارند اما آنها هم مثل ما نوسان دارند.

وی ادامه داد: جایگاه ما در جدول به گونه‌ای است که با یک برد بالا می‌آییم و با یک باخت پایین می‌رویم اما امیدوارم حساسیت‌ها را از ساق پای بازیکنان‌مان دور کنیم و مثل بازی‌های گذشته ایده‌آل در زمین حاضر شویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.