بارسلونا ۳- بایرن ۰

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
بارسلونا با درخشش لیونل مسی و سه گلی که در در ۱۳ دقیقه پایانی بازی مرحله رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا زد، موفق شد بایرن مونیخ را در ورزشگاه کمپ نیو شکست دهد.
تیم میزبان که تا پیش از گل مسی در دقیقه ۷۷، نتوانسته بود دروازه مانوئل نویر را باز کند در نهایت با ضربه دقیق ستاره آرژانتینی خود از بایرن مونیخ پیش افتاد.
سه دقیقه پس از گل اول، مسی روی یک حرکت انفرادی و تکنیکی پس از جا گذاشتن جروم بواتنگ با یک ضربه فنی توپ را از بالای سر مانوئل نویر وارد دروازه بایرن مونیخ کرد.
بایرن مونیخ که هدایت آن را سرمربی سابق بارسلونا یعنی پپ گواردیولا برعهده دارد، در دقایق پایانی سعی در زدن گل داشت روی یک ضد حمله سریع توسط نیمار گل سوم را هم دریافت کرد تا در نهایت سه بر صفر به نفع بارسلونا شود.
بایرن مونیخ که فرانک ریبری و آرین روین، دو بازیکن اصلی تهاجمی خود را بع دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در بیشتر دقایق با ارایه یک بازی حساب شده مانع از گلزنی خط خطرناک بارسلونا شد.
رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ روی پاس توماس مولر، موقعیت ایده‌آلی برای گلزنی در نیمه اول داشت ولی نتوانست دروازه بارسلونا را باز کند.
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی سه بازیکن را در خط دفاعی این تیم قرار داده بود ولی بازی سریع نیمار، سوارز و مسی و موقعیت‌هایی که بارسلونا در این مدت روی بایرن مونیخ ایجاد کرد باعث شد گواردیولا در ادامه سیستم دفاع خود را به دفاع چهارنفره تغییر دهد.
تغییرسیستم دفاعی باعث شد که مدافعان بایرن مونیخ بتوانند سوارز، مسی و سوارز را به خوبی کنترل کنند ولی همان طوری که گواردیولا در کنفراس خبری پیش از بازی گفته بود، مهار مهاجم آرژانتینی بارسلونا "غیر ممکن" است.
دنی آلوز روی اشتباه مدافعان بایرن مونیخ صاحب توپ شد و مسی را در پشت محوطه جریمه صاحبت توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه مانوئل نویر را باز کرد.
نویر که تا پیش از گل ۵ بار دروازه بایرن مونیخ را با واکنش‌های عالی نجات داده بود، سرانجام تسلیم لیونل مسی شد. بارسلونا روی درخشش و نبوغ مسی موفق شد قفل دروازه بایرن مونیخ را باز کند.
موفقیت‌های بارسلونا در دوران حضور گواردیولا بر اساس در اختیار داشتن توپ و ایجاد موقعیت با صبر و حوصله بود در جریان این فصل و با آمدن لوئیس انریکه به این تیم و اضافه شدن لوئیس سوارز، بارسلونا پرتحرک و سریع بازی می‌کند.
بایرن مونیخ هفته آینده در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان بارسلونا خواهد بود، این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید مانند بازی برگشت مقابل پورتو بازی کند.
بازیکنان پپ گواردیولا در بازی رفت مقابل پورتو ۳ بر یک شکست خورده بودند ولی در بازی برگشت ۶ بر یک نماینده پرتغال را در هم کوبیدند.
۰۶,۰۵,۲۰۱۵
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )