کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لینک‌های ارسالی توسط کاربران فوتبالی‌ترین فرستاده می‌شوند و محتوای آنها الزاماً بیانگر دیدگاه مدیریت فوتبالی‌ترین نمی‌باشد. چنانچه لینکی را در تضاد با قوانین سایت می‌دانید، لطفاً به ما اطلاع دهید.
در پایان تمرین امروز پرسپولیس با نظر مسؤولان این باشگاه، شماره ۶ کریم باقری به فرانکو باره‌سی اهدا شد. یکی از میهمانان ویژه تمرین پرسپولیس فرانکو باره‌سی بود که دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و با آنها درباره دربی ۷۶ صحبت کرد. * باقری، استیلی و زادمهر در انتهای تمرین امروز در جمع قرمزپوشان حضور داشتند. * پس از تمرین امروز پیراهن شماره ۶ کریم باقری به فرانکو باره‌سی اهدا شد. * باره‌سی خودش سال‌ها با شماره ۶ آث‌میلان در این تیم توپ زده است و پس از بازنشستگی از فوتبال، باشگاه میلان به احترام تلاش‌های باره‌سی برای این تیم، شماره ۶ را «جاودانه» کرد و پس از باره‌سی این شماره به هیچ بازیکنی داده نمی‌شود. *مسؤولان باشگاه پرسپولیس به باره‌سی اعلام کردند شماره ۶ ایران برای کریم باقری بود و او یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است. * باره‌سی از مسؤولان باشگاه پرسپولیس تشکر کرد و به آنها برای دربی فردا روحیه داد و آرزوی موفقیت کرد. * تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز پس از دیدن باره‌سی، به او شماره ۶ را با انگشتان دست نشان می‌دادند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.