کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

گلزنی نکونام مقابل السد
برچسب‌ها: ویدیوها، لژیونر

در آخرین دیدار هفته بیستم لیگ ستارگان قطر امروز یکشنبه تیم‌های العربی و السد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود السد به اتمام رسید. در این دیدار مرتضی پور علی گنجی در ترکیب تیم السد و جواد نکونام و اشکان دژاگه هم در ترکیب العربی حضور داشتند. برای السد مصعب (۲۰)، مرتضی پورعلی گنجی (۳۰) و حسن الهیدوس (۷۴) گلزنی کردند و جواد نکونام (۴۹) هم گل العربی را به ثمر رساند.

پورعلی گنجی گل خود را با یک ضربه سر روی کرنر ارسالی ژاوی هرناندز و بالاتر از جواد نکونام وارد دروازه العربی کرد. این مدافع ایرانی بعد از گلزنی به سمت ژاوی رفت و شادی‌اش را با او تقسیم کرد.

در دقیقه ۴۹ این جواد نکونام بود که درون محوطه جریمه السد صاحب فرصت شد و با یک ضربه شوت، دروازه السد را باز کرد. شوت نکونام در حالی به گل تبدیل شد که توپ به بدن مرتضی پورعلی گنحی برخورد و مسیرش تا حدی تغییر کرد.

← ویدیوی مرتبط: گلزنی پورعلی گنجی مقابل العربی روی پاس ژاوی
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )