آرزویی که محقق شد

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
آرزویی که محقق شد

ظهر روز یکشنبه بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۰ تا الان از یادم نمیره؛ نماز خوندم و تلويزیون را باز کردم و منتظر اولین بازی تیم ملی نوجوانان در جام ملت‌هاى آسیا به میزبانی تاشکند بودم.
اولین بازی ما مقابل عمان بود، سرمربی ما اکبر محمدی بود که متاسفانه الان هیچ جایی تو فوتبال ما نداره. بازی شروع شد و تیم ما نیمه اول دو بر صفر پیروز شد. چشمم به بازیکن شماره ده تیم ملی نوجوانان افتاد كه خیلی خوب بازی میکرد. بعد از چند دقیقه اون شماره ده تیم ملی نوجوانان گل کلاسیک و اروپایی زد. خیلی خوشم آمد از این بازیکن و بخدا قسم گفتم این بازیکن آینده درخشانی در انتظار اوست. بعدا دو گل دیگر را ساخت و در نهایت تیم ما بازی را شش یک برد. بعد از بازی رفتم تو اینترنت جستجو کردم ببینم این بازیکن تو کدوم باشگاه بازی میکنه، دیدم که این بازیکن تو تیمهای پایه سپاهان بازی میکنه.

بعدا این جام تموم شد...
هر بار اخبار این بازیکن را دنبال میكنم بازیهاى سپاهان را دنبال کردم اما متاسفانه قلعه نوعی بهش بازی نمیداد فکر کنم فقط یک بار بهش بازی داد اونم اخرین بازی لیگ مقابل تیم سایبا اگه اشتباه نکنم.

اون بازیکن سردار آزمون...
بعدا سردار به تیم ملی جوانان دعوت شد بازهم اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان شد ویک نسل طلائى را برای ایران ساخت. مثل جهانبخش و سردار و بهنام برازی و احسان پهلوان و احمد عبدالله‌زاده و یوسف و کیا. ولی با یک شکست مقابل کره جنوبی که قهرمان جوانان آسیا شد، فدراسیون فوتبال این مربی بادانش را اخراج کرد و هیچکس ازش دفاع نکرد.

بگذریم...
بعدا سردار بهترین تصمیم زندگیش را گرفت و عازم کازان شد و در یک نیم فصل از تیم جوانان روبن کازان به تیم اصلی راه یافت و یک گل در لیگ اروپا زد و به خیلی از مربیان لیگ برتر ایران ثابت کرد که در ایران پدیده‌هاى زیادی هستند، ولی بهشون جرات نمیدن چند دقیقه تو لیگ بازی بدن. الحمدلله آرزوم محقق شد و این بازیکن میتونه خیلی چیزها را در اینده ثابت کنه.
خواستم این حرفا را بزنم که زدم، و این گلی که الان می‌بینید، از سال ۲۰۱۰ تو کامپیوترم هست.
با ارزوی موفقیت برای سردار باغیرت

عبدالله از عراق
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )