سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با اشاره به سخت بودن جام ملت‌های آسیا گفت: ما وارد تورنمنت بزرگی شدیم و با توجه به بازیکنان جوان کار سختی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال امارات مقابل هنگ‌کنگ که در چارچوب هفته اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد اظهار داشت: آماده‌سازی خوبی داشتیم و دیدار با هنگ‌کنگ برای ما اهمیت بالایی دارد. انتظار بازی سختی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اهمیت میدان دادن به بازیکنان جوان امارات عنوان کرد: استفاده از بازیکنان جوان اتفاقی مهم است هر چند جام ملت‌های آسیا تورنمنت بزرگ و سختی محسوب می‌شود و شاید بهترین لحظه برای جوانگرایی پیش روی ما نباشد اما بازیکنان توانایی داریم که برای کمک به تیم اشتیاق دارند. کیفیت و نگرش بازیکنان برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در مورد دیدار روز ۳ بهمن مقابل ایران که سومین بازی شاگردانش در دور گروهی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود، گفت: از تیم ایران مقداری شناخت دارم. در چهار سال گذشته سه بار مقابل ایران بازی کردم البته آن موقع به عنوان سرمربی کره جنوبی حضور داشتم. یکی از آنها دیدار دوستانه بود و دو مسابقه دیگر، در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی برگزار شد.

بنتو با تمجید از شاگردان امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که ایران تیمی بسیار قدرتمند است و بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد. آنها از فیزیک و شخصیتی قوی برخوردار هستند. ما به ایران احترام می‌گذاریم اما دیدار با این تیم بازی سوم ما در مرحله گروهی به شمار می‌رود و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. الان زمان درستی نیست که درباره دیدار با ایران صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.