سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در واکنش به آیین قرعه کشی مسابقات گفت: با روش قرعه کشی موافق نیستم چرا که قهرمان عادلانه انتخاب نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه برگزار شد و مسابقات از ۷ آذرماه در دو گروه آغاز به کار خواهد کرد و تیم شهرداری بم قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها به عنوان سرگروه گروه A با تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، البرز، همیاری آذربایجان غربی و مایندها خوزستان همگروه است.

تیم شهرداری بم در هفته نخست مسابقات رودرروی همیاری آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: به نظرم قرعه کشی عادلانه نبود، در یک گروه تیم‌های بسیار خوب جمع شدند و در گروه دیگر شرایط متفاوت است. گروه A به نسبت سخت‌تر است البته تیمی که بخواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را شکست دهد.

سرمربی تم فوتبال شهرداری بم ادامه داد: مسابقات لیگ برتر باید به صورت رفت و برگشت برگزار شد و اینگونه قهرمان منصفانه انتخاب می‌شود اما در حال حاضر با توجه به قرعه کشی و دو گروه بودن مسابقات شرایط این‌طور نیست و قهرمان عادلانه مشخص نمی‌شود.

وی تاکید کرد: حتماً باید چهار تیمی که به مرحله بعد صعود می‌کنند به صورت رفت و برگشت بازی را انجام دهند تا قهرمان عادلانه انتخاب شود به هر حال قرعه کشی انجام شد، قرعه خوبی نداشتیم امیدوارم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دهند تا قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در پایان درباره آغاز به کار تمرینات تیمش گفت: اواخر هفته تمرینات تیم را آغاز خواهیم کرد.

با توجه به اینکه خوابگاه بازیکنان جداست اجازه رفت و آمد به آنها نمی‌دهیم و سعی ما بر این است تا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.