کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال اشتوتگارت که با شکست شالکه رده هفدهمی می‌توانست به فاصله دو امتیازی صدر جدول بوندس‌لیگا برسد، در خانه این تیم به تساوی بسنده کرد.

تیم فوتبال اشتوتگارت که با شکست شالکه رده هفدهمی می‌توانست به فاصله دو امتیازی صدر جدول بوندس‌لیگا برسد، در خانه این تیم به تساوی بسنده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته ششم مسابقات بوندس‌لیگای آلمان جمعه شب با دیدار تیم‌های شالکه ۰۴ و اشتوتگارت آغاز شد که این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت.

مالیک تیاو در دقیقه ۳۰ برای شالکه گلزنی کرد تا این تیم را به نخستین پیروزی خود نزدیک کند، اما نیکولاس گونسالس در دقیقه ۵۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

اشتوتگارت با این تساوی موقتاً به رتبه چهارم جدول صعود کرد و شالکه که در بازی‌های گذشته خود متحمل چهار شکست شده و یک تساوی کسب کرده بود، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.