کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس از پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش خبر داد و گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه به زودی باز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعاً دشوار و سخت بود.

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر ۲ ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.