کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم الریان قطر در تلاش است که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات خط حمله و دفاعی خود را تقویت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، الریان یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به شمار می آید. این تیم قطری به دنبال تقویت خط دفاعی و خط حمله خود در یک هفته پایانی نقل و انتقالات است.

الریان که تاباتا را از دست داد برای تقویت خط حمله خود رادامل فالکائو بازیکن کلمبیایی گالاتاسرای را مد نظر قرار داده است.

سایت fotosport ترکیه نوشت: فالکائو از بازیکنان کلیدی گالاتاسرای است اما مبلغ پیشنهادی الریان بسیار بالا است و همین باعث شده است تا باشگاه گالا وسوسه شود و احتمال انتقال این بازیکن بالا است.

استاد الدوحه نوشت هم نوشت: الریان برای تقویت خط دفاعی خود امیدوار است که شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس را جذب کند تا پرونده بازیکنان خارجی خود را ببندد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.