سرمربی تیم فولاد ب (فولاد نوین) معتقد است که این تیم باید در راستای استراتژی‌های جدید باشگاه فولاد خوزستان حرکت کند.

سرمربی تیم فولاد ب (فولاد نوین) معتقد است که این تیم باید در راستای استراتژی‌های جدید باشگاه فولاد خوزستان حرکت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، ظهر امروز (چهارشنبه) عزیز فریسات بازیکن پیشکسوت فولاد که سابقه چند سال مربیگری را در کارنامه دارد توسط سعید آذری به‌عنوان سرمربی تیم فولاد ب معرفی شد.

فریسات در گفت‌وگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدا لازم می‌دانم از حسن اعتماد مدیریت باشگاه تشکر کنم که فرصت خدمت به مجموعه بزرگ فولاد خوزستان و حضور در تیم دوم باشگاه به بنده داده شد. ظهر امروز جلسه بسیار خوبی با آقایان آذری و نکونام داشتم. با توجه به استراتژی تدوین شده و نقش پشتوانه‌سازی که تیم فولاد ب عهده دار است، ان‌شاءالله با شناسایی بازیکنان مستعد موجود در آکادمی باشگاه و استان، تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا با هماهنگی و اتحاد فولاد ب را در مسیری روشن و براساس ساختاری مدرن آماده مسابقات کرده و بخشی از نیازهای تیم بزرگسالان را با تولد ستاره‌های جدید فولادی برآورده سازیم.

سرمربی تیم ب باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: موضوع پشتوانه‌سازی توسط فولاد ب برای تیم بزرگسالان در فضایی هماهنگ و با مشارکت آقای نکونام، مربی ارزشمند باشگاه و سایر اعضای محترم کادر فنی تیم‌ها خواهد بود که قطعاً راندمان تیم را بالا می‌برد و این سیاست که مورد تأکید آقای آذری نیز هست به ما کمک شایانی خواهد کرد تا در مسیر استراتژی‌های جدید باشگاه حرکت کنیم و آینده‌ای بهتر برای باشگاه فولاد خوزستان بسازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.