سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و تا شروع مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل می‌رسیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و تا شروع مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل می‌رسیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در حاشیه قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از آقای مهدی و روشنگر که مظلومانه این قرعه‌کشی را برگزار کردند. قرعه‌کشی مثل هر سال بود و آرزو می‌کنیم ویروس کرونا از کشور برود و مسابقات در صحت و سلامت برگزار شود. امیدوارم بتوانیم هواداران سپاهان را در ورزشگاه داشته باشیم و امسال سپاهان با هوادارانش نتایج قابل قبولی بگیرد.

وی در خصوص آمادگی سپاهان برای حضور در لیگ برتر گفت: بعد از این مسابقات لیگ قهرمانان حدود ۳ روز استراحت داشتیم و از ۸-۹ مهر تمرینات منظم‌مان را شروع کردیم. امروز هم یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن داشتیم و طبق برنامه‌ریزی کادرفنی تا شروع مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل می‌رسیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیش‌بینی‌اش از رتبه تیمش در پایان لیگ گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند الان پیش‌بینی کند که چه نتایجی به دست می‌آورد ولی مطمئن باشید کادرفنی زحمت می‌کشند تا تیم نتایج خوبی به دست بیاورد و بتوانیم شرایط خوبی که چند سال قبل داشتیم را دوباره تکرار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.