کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی خود به چهار بازیکن شاخص هجومی تیم‌های حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نگاهی به عملکرد بشار رسن داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی خود به چهار بازیکن شاخص هجومی تیم‌های حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نگاهی به عملکرد بشار رسن داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی چهار بازیکن هجومی پرداخت که باید بازی آنها را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تماشا نشست. نام بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس هم در میان این بازیکنان دیده می‌شود.

AFC درخصوص رسن نوشت: بازیکنان بسیار کمی در سن ۲۳ سالگی می‌توانند ادعا کنند که به تناوب رسن در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند. او به عنوان عضوی از تیم عراق در قهرمانی این تیم در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ شناخته شد. این هافبک سپس نیروی هوایی عراق را به قهرمانی AFC CUP سال ۲۰۱۶ هدایت کرد و سپس به جمع غول‌های ایران یعنی پرسپولیس پیوست. این تیم در سال‌های گذشته اوج گرفت و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ و فینال رقابت‌ها در سال ۲۰۱۸ رسید.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، گل رسن برتری ارزشمند یک بر صفر برابر التعاون را در هفته سوم به همراه داشت تا پیش از شکست یک بر صفر السد در مرحله یک‌هشتم پایانی، پرسپولیس به آرامی کارش را آغاز کند و در گروه C با ۱۰ امتیاز، به صدرنشینی گروه برسد.

رسن در یک‌سوم پایانی زمین، ۱۱۸ پاس به هم‌تیمی‌های خود داد که تنها وحید امیری با ۱۳۵ پاس از او برتر بود. لژیونر فوتبال عراق با خلق شش موقعیت، دومین بازیکن پس از احسان پهلوان (با ایجاد ۱۰ فرصت گلزنی) بود و شش شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها عیسی آل کثیر از او عملکرد بهتری داشت. این موضوع، درگیری او را در عملکرد هجومی پرسپولیس در ۲۰۲۰ نشان می‌دهد.

AFC همچنین از کاربرانش خواست تا از میان رسن، مارکو مارین از الاهلی عربستان، جلال‌الدین ماشاریپوف از پاختاکور ازبکستان و عبدالرزاق حمدالله از النصر عربستان، بازیکنی را انتخاب کنند که بیشترین تأثیر را در دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها خواهد داشت. برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.