کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت که بازی تشریفاتی مقابل السد قطر برای این تیم اهمیت زیادی داشته است.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت که بازی تشریفاتی مقابل السد قطر برای این تیم اهمیت زیادی داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی توتونی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم سپاهان مقابل السد قطر در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ما یک بازی نسبتاً مهم بود. از این جهت که بازی در لیگ قهرمانان آسیاست و هرچند بازی برای ما و السد، تشریفاتی بود، اما بازی برای ما اهمیت زیادی داشت. به بازیکنان‌مان وظایفی را محول کردیم و آنها نیز به خوبی وظایف خود را انجام دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: بازی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی است هم برای بازیکنان و هم کادرفنی، چون که در این بازی‌ها نقاط ضعف بهتر نشان داده می‌شود و می‌توانیم برای آینده بهتر برنامه‌ریزی کنیم و برای رفع مشکلات‌مان. هر چقدر هم بازی با فشار بالاتری برگزار شود، بازیکنان برای آینده آماده‌تر می‌شوند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان به صورت متمرکز توضیح داد: فکر می‌کنم مسابقات نسبتاً خوب برگزار شد، منتهی مشکلی که وجود داشت این بود که فاصله بین دو مسابقه کم بود و فشار زیادی روی بازیکنان وارد می‌شد و احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان زیاد می‌شد. این مشکل مسابقات بود، ولی ما سعی کردیم به همه بازیکنان بازی بدهیم تا جلوی آسیب‌دیدگی بازیکنان را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.