کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال پیامی، قهرمانی تراکتور در جام حذفی را به مالک باشگاه تبریک گفت.

مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال پیامی، قهرمانی تراکتور در جام حذفی را به مالک باشگاه تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور تبریز، مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال نامه‌ای به مالک باشگاه تراکتور، قهرمانی این تیم را در جام حذفی به ایشان تبریک گفت.

در پیام رستم سایمونوف آمده است:

«جناب آقای زنوزی،

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق جنابعالی، برای روبین کازان افتخار بزرگی است که هم‌پیمانش موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ایران شده است.

ما به مناسبت قهرمانی اخیر تراکتور در جام حذفی، صمیمانه‌ترین تبریک‌های‌مان را به باشگاه شما تقدیم می‌نماییم و آرزومندیم که نتایج موفقیت آمیز شما در صحنه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه پیدا کند.

قطعاً باشگاه تراکتور، هواداران و حامیان وفادار بسیاری در باشگاه روبین کازان روسیه دارد.

با صمیمانه‌ترین احترام مدیرعامل – رستم سایمونوف» گفتنی است؛ دو باشگاه تراکتور و روبین کازان با یکدیگر قرارداد خواهرخواندگی دارند و چندی پیش نیز رییس جمهور تاتارستان قهرمانی تراکتور را تبریک گفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.