قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه ما باید در یک مسیر جلو برویم و همدل باشیم تا موفق شویم.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه ما باید در یک مسیر جلو برویم و همدل باشیم تا موفق شویم. قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب رحمان رضایی به‌عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن که با انتقادهای زیادی همراه بوده است، اظهار داشت: معمولاً انتخاب سرمربی بزرگ‌ترین چالش یک باشگاه است و هنگامی که سرمربی انتخاب می‌شود کارها طبق روال جلو می‌رود. به‌هرحال تصمیم باشگاه و هیئت مدیره این بود که رحمان رضایی انتخاب شود. ایشان بازیکن ذوب‌آهن بوده و از این تیم به اروپا رفته است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حمایت از سرمربی را برای تمامی اعضای تیم ضروری دانست و گفت: در مورد انتقاد یا برخی چیزهای دیگر که گفته می‌شود نظری ندارم و اعتقادم این است که همه ما باید در فصل جدید همدل باشیم تا نتایج فصل قبل را جبران کنیم.

وی در مورد حضور یک ایجنت در هیئت مدیره ذوب‌آهن و اینکه گفته می‌شود اکثر تصمیات را این ایجنت می‌گیرد، تأکید کرد: من نمی‌دانم منظور شما چیست و دوست هم ندارم در امور باشگاه دخالت کنم. حرف مهم من این است که تمام مجموعه ذوب‌آهن از جمله بازیکنان، مربیان، هیئت مدیره، هواداران و ... باید برای یک هدف تلاش کنیم و یکدل باشیم.

حدادی‌فر درباره اینکه مسئولان ذوب‌آهن بدون موافقت سرمربی اقدام به جذب یک بازیکن کرده‌اند، تصریح کرد: این چیزها به من مربوط نمی‌شود و اطلاعی هم ندارم. ما فصل گذشته خیلی بد نتیجه گرفتیم و اگر تیم حاشیه داشته باشد، قطعاً موفق نخواهد شد. همه ما باید در یک مسیر جلو برویم و همدل باشیم تا موفق شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به جدایی بازیکنان تأثیرگذار این تیم تصریح کرد: بازیکنانی که جدا شدند ستون تیم بودند و به‌هرحال حق انتخاب داشتند، هر چند که برای تیم هم خیلی زحمت کشیدند. چند بازیکن خوب هم به تیم ما اضافه شده است و امیدوارم در فصل جدید با تیمی قوی وارد بازی‌ها شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.