سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید که با باشگاه برای حضور در فصل بعد مذاکره ای انجام نداده است.

به گزارش ایسنا، مهدی پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر گفت: ما خواستیم بازی خوبی انجام دهیم. نیمه اول با نظم بودیم و پیروز میدان شدیم. در نیمه دوم از لحاظ بدنی مقابل تیم بزرگی کم آوردیم و اشتباهات فردی داشتیم و گل خوردیم و این مسائل باعث شد دستورات تاکتیکی انجام نشود. حریف در ضد حملات خطرناک بود و به ما ضربه زد. توان ما همین بود اما همین که یک نیمه توانستیم یک بازی مالکانه و خوبی را به نمایش بگذاریم، اتفاق خوبی را رقم زدیم. ما اگر به لحاظ بدنی کم نمی آوردیم، قطعا مثل نیمه اول ظاهر می شدیم. جوان های ما هم در این بازی هیجان زده شدند و نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. به استقلال تبریک می گویم و امیدوارم موفق باشند.

او در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد و حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک مذاکره ای انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم که مذاکرات لازم انجام شود و با تمام قوا و انجام زیرساخت ها بتوانیم یک باشگاه حرفه ای داشته باشیم و باید باشگاه به من اعلام کند ولی هنوز هیچ مذاکره با باشگاه صورت نگرفته است. من اگر به شاهین علاقه مند نبودم، در این شرایط به تیم نمی آمدم.

پاشازاده درباره سقوط دو نماینده بوشهر در رقابت های لیگ برتر گفت: وقتی که شما توان مالی ندارید نمی توانید مبارزه کنید. اگر این باشگاه پولی داشت که فرشید اسماعیلی را بگیرد، شرایط متفاوت می‌شد. بحث اصلی توان مالی باشگاه و خصوصی سازی است. اگر خصوصی سازی انجام نشود، تیم های نیمه دولتی همین وضع را خواهند داشت. تلوزیون هم حق پخش نمی دهد و مالیات خودشان را می‌گیرند و باید کمکی بشود و اتفاقات خوبی بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.