سرمربی سایپا می‌گوید که در اولین سال مربیگری خود، فصل سختی را به علت جوانگرایی تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی بعد از باخت تیمش به پرسپولیس در نشست خبری گفت: به عنوان اولین سال مربیگری، فصل سختی داشتم. تیم جوانی داشتیم که خیلی از با تجربه‌ها گفتند برای آینده مربیگری من خطرناک است. با این حال فلسفه باشگاه سایپا جوانگرایی بود. ما نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفتیم اما بعد از کرونا بهتر عمل کردیم. شاید این اتفاق و جوانگرایی باعث می‌شد کلا از دنیای مربیگری کنار بروم اما جا دارد از مدیران سایپا تشکر کنم که جزو سه تیمی بودند که سرمربی خود را حفظ کردند. باید از آقای کاشانی تشکر کنم که علی رغم نتایج نه چندان خوب تیم، هفته‌ای یک بار به تیم سر می‌زدند. تجربیاتی که امسال به دست آوردم، در آینده کمکمان می آید.

وی ادامه داد: بازی دادن به بازیکنان ۱۹ ساله و داشتن ۱۰ بازیکن در تیم ملی امید نشان می دهد که تیم جوانی داشتیم. این اتفاق در آینده به باشگاه ما و فوتبال ایران کمک می‌کند. این بازیکنان در آینده خیلی باکیفیت می‌شوند. گل نخست را روی موقعیت تک به تک خوردیم اما دقایقی بعد در همین وضعیت بازیکن جوان ما موقعیت را از دست داد. بازی دادن به بازیکن جوان همین است. ما باید در این قبیل موقعیت‌ها بهتر عمل کنیم که نیازمند تجربه است. این فصل به علت گل‌های زودهنگامی که دریافت کردیم، به مشکل خوردیم و نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. خدا را شاکرم که توانستیم از جوانان استفاده کنیم.

سرمربی سایپا با اشاره به هزینه‌های کمترش تیمش در فصل جاری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر گفت: تیم سالمی را بدون هیچ زد و بندی آماده کردیم. این موضوع جای تقدیر دارد که این همه بازیکن جوان را وارد لیگ کردیم. در لیگی که قراردادها رو می‌شود و یک بازیکن خارجی چند میلیارد می‌گیرد، اگر رسانه‌ها همه قرارداد تیم ما را بررسی کنند، می‌بینند که قراردادهای ما کمتر از قرارداد یک بازیکن خارجی است. البته نتایج ما خوب نبود اما نیاز به زمان داشتیم. مطمئنا بعدا و در فصل آینده نتایج بهتری را با این بازیکنان خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.