مربی تیم فوتبال تراکتور واکنش تندی به صحبت‌های کادر فنی فولاد در رسانه‌ها داد.

علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار حساس هفته پایانی لیگ برتر در مقابل فولاد اظهار کرد: امروز با تمام وجود برای مرد آذربایجان بازی می‌کنیم تا سربلند از زمین مسابقه خارج شویم.

وی درخصوص صحبت هایی که "حمیدرضا رجبی" مربی فولاد خوزستان شب گذشته در خصوص تیم تراکتور انجام داده است، گفت: ایشان به جای اینکه در مورد مسائل فنی تیم خود صحبت کنند، درباره بازیکنان تیم حریف و میزان مبلغ قرارداد آنان حرف زده و جای تعجب دارد که با وجود مدیر توانمندی مثل آذری، کسی در مورد تیم تراکتور صحبت می‌کند که معلوم نیست نفر چندم کادر فنی است.

وی افزود: اگر بحث داوری هم باشد، تراکتور مظلوم‌ترین تیم چند فصل اخیر فوتبال ایران بوده و آقایان بیشتر از اینکه از داوری متضرر شوند، سود کرده‌اند که نمونه بارز آن، بازی با استقلال و سایپا بود که هر دو تیم پس از بازی از داوری شکایت کردند.

پژمان اضافه کرد: بهتر است همه به یکدیگر احترام گذاشته و در مورد تیم خود صحبت کنیم و به جای این مسائل، فکرمان معطوف به مستطیل سبز و فوتبال باشد.

مربی تیم تراکتور در خصوص اینکه این تیم با هزینه میلیاردی بسته شده است، گفت: باید بگویم که تیم فولاد خوزستان بیشترین هزینه را در نیم فصل انجام داده و آقایان متاسفانه از ابتدای هفته جوسازی را برای این بازی آغاز کرده اند و رجبی نیز بهتر است در مورد تیم خود صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.