مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از صعود به لیگ برتر گفت: لیگ یک به مراتب از لیگ برتر دشوارتر است و ما برای صعود خون دل های زیادی خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با به پایان رسیدن لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد که آلومینیوم اراک یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر است تا شهر اراک برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران در لیگ برتر دارای نماینده شود.

پیمان صاحب جمعی مربی این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بی اغراق می گویم لیگ یک به مراتب از لیگ برتر دشوار تر است و رقابت در این مسابقات خیلی سخت و نفس گیر است. ما از اواسط فصل به این تیم اضافه شدیم و برای آن که آلومینیوم مدعی شده و سپس صعود کند، خون دل های زیادی خوردیم.

وی اضافه کرد: آنهایی که تجربه و سابقه حضور در لیگ یک را دارند متوجه حرفهای من می شوند و می دانند صعود به لیگ برتر چه دشواری هایی دارد. ما در این تیم خون دلهای زیادی خوردیم تا این اتفاق بیفتد.

صاحب جمعی گفت: در این فصل رقابت داغی بین چند تیم در بالای جدول برای صعود بود و خوشبختانه تیم آلومینیوم توانست در هفته های پایان گوی سبقت را از رقبا ربوده و به این افتخار نائل گردد.

مربی آلومینیوم در ادامه بیان داشت: صعود آلومینیوم به لیگ برتر هرگز از ارزشهای رقبای ما که قابل احترام بودند و رقابت داغی تا آخرین لحظه با آنها داشتیم و از صعود باز ماندند نمی‌کاهد. ما در این فصل تیم های خوبی در لیگ یک داشتیم که همه آنها شایستگی لیگ برتری شدن را داشتند. از مس کرمان که تنها با یک اختلاف تفاضل گل نسبت به ما از این موفقیت جا ماند گرفته تا خوشه طلایی ساوه، بادران، هوادار و گل ریحان. همه تیم ها و مربیان آنها زحمت کشیدند و من به نوبه خود به همه آنها خسته نباشید می گویم.

وی در ادامه بیان داشت: از همه عواملی که در این فصل فرسایشی در برگزاری این مسابقات نقش داشتند و زحمت کشیدند تشکر می کنم و به همه آنها خسته نباشید می گویم. قطعا این مسابقات کمی و کاستی هایی هم داشت که امیدوارم آنها برای فصل آینده باید برطرف شود.

صاحب جمعی با تاکید بر این که فصل فرسایشی، پر تنش و طولانی را پشت سر گذاشته‌اند در خصوص آینده کاری‌اش گفت: فعلا ترجیح می‌دهم بعد از طولانی ترین و سخت ترین فصل فوتبالی‌ام قدری ریکاوری کنم و از فضای فوتبال دور باشم. این روزها بیشتر از هر چیزی به استراحت نیاز دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.