مدد جباری عضو کادر تدارکات تیم فوتبال استقلال امروز در جلسه با مسئولان باشگاه استقلال شرکت کرد و گفت که مشکلاتش در این تیم به دلیل سوءتفاهم بوده است.

مدد جباری عضو کادر تدارکات تیم فوتبال استقلال امروز در جلسه با مسئولان باشگاه استقلال شرکت کرد و گفت که مشکلاتش در این تیم به دلیل سوءتفاهم بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدد جباری تدارکاتچی قدیمی تیم فوتبال استقلال که عدم حضورش در کنار تیم استقلال باعث ناراحتی او شده بود، امروز (دوشنبه) به باشگاه استقلال رفت تا تکلیفش مشخص شود.

باشگاه استقلال در این زمینه اعلام کرد: روز گذشته اظهارات مدد جباری عضو زحمتکش کادر تدارکات استقلال در برخی رسانه‌ها باعث ایجاد حواشی مختلفی شد و در همین رابطه جلسه‌ای با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان ورزشی و حقوقی باشگاه، سرپرست تیم و مدد جباری برگزار شد.

در این جلسه، جباری گفت: همه اعضای کادر مدیریتی، فنی، اجرایی و بازیکنان استقلال برای موفقیت تیم در بازی‌های باقیمانده همدل هستند و متأسفانه سوءتفاهمی ایجاد شد. من مثل همیشه در خدمت تیم استقلال هستم و امیدوارم که به‌عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، بتوانم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.