سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون برطرف شده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون برطرف شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت‌ رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان البرز عنوان کرد: البرز دارای پتانسیل زیادی است و شایستگی خوبی در ورزش کشور دارد. این استان در تمامی رده‌ها بازیکن به تیم‌های مطرح کشور و تیم به لیگ‌های مختلف کشور معرفی کرده است. جایگاه کنونی البرز باید تقویت شود و بستر لازم برای توسعه آن باید فراهم شود.

وی ادامه داد: البرز استعدادهای خوبی در رشته فوتبال دارد و باید این استعدادها را شکوفا و حفظ کرد. جدا از این، البرز با داشتن امکانات و شرایط آب و هوایی مناسب میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و اردوهای تیم های مختلف می باشد و این یک اصل مهم بشمار می‌رود.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی شود و باید بخش‌های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد. واقعیت این است که امروز بیشترین بار فوتبال بر دوش هیئت‌های استان‌ها و باشگاه‌ها است و در شرایط فعلی باید بخش خصوصی کمک حال فوتبال باشد. هزینه کردن در ورزش سرمایه است و باید قدردان عزیزانی باشیم که در این مسیر قدم برمی‌دارند.

وی درباره آخرین وضعیت مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اساسنامه کارهای خوبی صورت گرفته است. در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت شود تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود. با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا رفع شده است.

بهاروند درباره برگزاری رقابت‌های باشگاهی در شرایط شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: تمامی مسابقات با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و استان‌ها برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.