کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛ واسطه‌های نقل و انتقالات باید اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های خود را در سامانه این فدراسیون ثبت کنند.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛ واسطه‌های نقل و انتقالات باید اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های خود را در سامانه این فدراسیون ثبت کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان با بیان این موضوع گفت: با توجه به الزامات فیفا از جمله مقررات ناظر بر فعالیت واسطه‌های نقل و انتقالاتو اعلام مراتب به فدراسیون جهانی الزامی است. بر همین اساس با همکاری کمیته فناوری اطلاعات و کمیته عضویت فدراسیون، سامانه ویژه ثبت اطلاعات واسطه‌های فوتبال طراحی و بارگذاری شده است.

وی افزود: تمام واسطه‌های دارای پروانه قانونی فعالیت، ملزم هستند اقدامات خود را در این سامانه ثبت کنند. این موضوع هم شامل انعقاد قرارداد واسطه‌گری با بازیکنان و مربیان می‌شود و هم قراردادهای نقل و انتقالاتی که با باشگاه‌ها به ثبت می‌رسد را در بر می‌گیرد.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اضافه کرد: در واقع زمانی که یک بازیکن با واسطه قراردادی منعقد می‌کند، لازم است تمام اطلاعات این قرارداد از جمله مدت، تاریخ آغاز و تاریخ انقضا در سامانه ثبت شود. همینطور تمام اطلاعات قراردادی که در اجرای قرارداد واسطه‌گری، بین بازیکن، مربی و سایر عوامل با باشگاه امضاء شده هم لازم است در این سامانه به ثبت برسند. البته در مرحله دوم ارتقای سامانه، خود باشگاه‌ها هم موظف هستند در مواردی که از خدمات واسطه‌ها استفاده می‌کنند نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام کنند.

نورشرق همچنین گفت: پیامد مهم ثبت اطلاعات مورد اشاره این است که ارکان فدراسیون از جمله کمیته وضعیت بازیکنان، در صورتی به دعاوی مرتبط با اینگونه قراردادها رسیدگی خواهند کرد که قبلا اطلاعات مربوط به قراردادها در سامانه ثبت شده باشد و در غیر اینصورت امکان رسیدگی به درخواست ها وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت شفافیت حوزه نقل و انتقالات و ایجاد یک منبع مستند و موثق در خصوص اطلاعات قراردادی است. درج و ثبت اطلاعات مرتبط با قرارداد همکاری واسطه‌ها همچنین قراردادهای نقل و انتقالات علاوه بر شفاف سازی و جلوگیری از بروز حواشی، موجب ایجاد نظم و انضباط لازم و ارتقای جایگاه فعالیت واسطه‌های نقل و انتقالات در فوتبال کشور و همینطور تدارک ضمانت اجراهای قانونی لازم در جهت حمایت حقوقی از فعالیت‌های واسطه‌های رسمی دارای پروانه فعالیت از فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاشی که فدراسیون فوتبال در این مدت آغاز کرده و خصوصاً نظارت و پیگیری‌های مستمر دبیرکل محترم فدراسیون جناب آقای نبی شاهد ساماندهی هرچه بیشتر فعالیت‌ها در این حوزه باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.