سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: متأسفانه برخی دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و به هر لطایف الحیلی دنبال صدمه زدن به منافع ملی هستند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: متأسفانه برخی دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و به هر لطایف الحیلی دنبال صدمه زدن به منافع ملی هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در روزهای حساس و سرنوشت‌سازی که در آن قرار داریم، متأسفانه برخی دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و به هر لطایف الحیلی دنبال صدمه زدن به منافع ملی هستند. شاید ساده‌ترین راه همین باشد که با نقل برخی موضوعات غیرواقعی آن هم خارج از گود فضا را مکدر کنند و بعد در پس هر رخدادی ژست پیروزمندانه بگیرند، اما قطعاً نمی‌توانند مردم را فریب بدهند، زیرا این حرکات قدیمی شده است.

وی افزود: واقعیت این است که فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر تلاش گسترده‌ای را در مکاتبات، جلسات ویدیویی و مذاکرات متعدد داشته است تا مباحث موردنظر فیفا در پیش‌نویس اساسنامه جدید اعمال شود. سعی فدراسیون فوتبال در همه این مدت تعامل با نهاد بالادستی بین‌المللی و همچنین تأکید بر تبعیت از قوانین داخلی بود و در این مدت وزارت محترم ورزش و جوانان هم نهایت همکاری، همراهی و تعامل را در این چارچوب با فوتبال کشور داشته است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تا به امروز فیفا در اساسنامه پیشنهادی این را که فدراسیون فوتبال کشورمان یک نهاد عمومی غیردولتی باشد، نپذیرفته است. با این وجود تلاش فدراسیون فوتبال در این باره ادامه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.