مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از مشخص شدن سرمربی تیم فوتبال این باشگاه ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

جواد محمدی در حاشیه مجمع هیئت فوتبال اصفهان درباره آخرین وضعیت سرمربی مونته نگرویی این باشگاه اظهار کرد: رادولوویچ قرارداد یک و نیم ساله با ذوب آهن داشته و با توجه به تعهدی که زمان خروج از کشور به ما داشته موظف به بازگشت به ایران بوده است.

وی افزود: در مقابل باشگاه هم موظف بوده برای وی بلیت تضمین شده تهیه کند، با توجه به محدودیت‌های پروازی به وجود به آمده به دلیل شیوع کرونا تلاش همکاران ما نتیجه داد و بلیت ایشان تهیه شد و با توجه به صحبت هایی که شد استعلام‌های لازم را از پلیس فدرال آلمان و هواپیمایی قطری گرفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه وی تمکین نکرد و به ایران نیامد و علت آن را نیز ترس از کرونا و شیوع زیاد آن در کشورمان عنوان کرده، که البته این دلایل و پاسخ منطقی در برابر قرارداد و باشگاه ذوب‌آهن نبوده و پیگیری های قانونی انجام شده است، تا وی به صورت رسمی و کتبی اعلام کرد، نمی‌تواند به ایران بازگردد و پیشنهاد فسخ را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بلافاصله این مورد را در هیئت مدیره باشگاه طرح موضوع کرده و ابعاد آن بررسی شد و تکلیف این سرمربی در هیئت مدیره برای احقاق حقوق باشگاه مصوب شد، ما در این موضوع کوتاه نمی‌آییم و در آینده نزدیک نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن و معرفی سرمربی جدید تاکید کرد: خوشبختانه تمرینات ما بعد از اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش با انجام تست به موقع آغاز شد و البته بازیکنان در زمان شرایط تعطیلی انفرادی تمرین کرده بودند و در یک ماه گذشته به جز سرمربی به صورت دقیق کار پیش رفته است و تمرینات زیر نظر کادرفنی انجام شده و بازیکنان آمادگی به نسبت قابل قبولی دارند و با قدرت تمرین می‌کنند و دیروز هم بازدیدی از تمرین داشتیم.

محمدی گفت: نگرانی هایی که وجود دارد را درک می کنیم و تکلیف سرمربی در ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود و سخنگوی باشگاه به اطلاع عموم می‌رساند.

وی در ادامه در خصوص انتشار قرارداد ارسلان مطهری و رادولوویچ، خاطر نشان کرد: باید در ابتدا بگویم که اصلا من از این قضیه ناراحت نشدم و خوشحال هستم که مردم در جریان برخی موارد قرار گرفتند. با توجه به طبقه‌بندی نامه‌ها و قراردادها ما موافق انتشار آن‌ها به شکل ناصحیح نبوده‌ایم و بررسی‌ها در قسمت‌های مختلف در حال انجام است که این موضوع داخلی بوده یا از موارد بیرونی باشگاه اتفاق افتاده است. به طور قطع در آینده‌ای نزدیک نتایج مشخص می‌شود و برخورد قانونی خواهیم کرد، بنده به شخصه اعتقاد دارم دلیلی ندارد مسئله‌ای را از افکار عمومی پنهان کنیم، حق افکار عمومی است که این قراردادها را بدانند، هنر مدیریت باید این باشد که قراردادی داشته باشد که از آن دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: در مورد انتشار قرارداد رادولویچ من خوشحال شدم چرا که به استناد همین قراردادی که امضا شده می‌توانیم از حق ذوب‌آهن دفاع کنیم، قرارداد ارسلان مطهری پیش از مدیریت بنده انعقاد شده بوده و منعی برای انتشار آن نداریم و بگذارید مردم بدانند به چه شکلی قرارداد منعقد شده است.

وی در خصوص غیبت دیگر بازیکنان خارجی ذوب آهن نیز خاطر نشان کرد: تنها بیدروف به ایران نیامده که وی هم موظف به بازگشت است و درصورت بازگشت عواقب آن به خودش باز می‌گردد.

وی در خصوص برگزار نشدن جلسات هیئت مدیره و شائبه اختلاف در هیئت مدیره ذوب آهن تاکید کرد: این مساله را قویا تکذیب و رد می‌کنم. روز گذشته هم از تمرین تیم بازدید داشتیم و هم جلسه برگزار شد اختلاف درونی وجود ندارد و همه همسو و همفکر تلاش می‌کنیم که ذوب‌آهن موفق‌تر از قبل باشد و در ماه‌های اخیر جلسه به صورت مجازی برگزار شده و لحظه به لحظه ارتباط داشتیم و به دلیل کرونا جلسه فیزیکی برگزار نشده است.

محمدی در ارتباط با صحبت هایی که در خصوص انحلال تیم های باشگاه ذوب‌آهن که گفته می‌شود در سال جاری فعالیتشان متوقف می‌شود، تصریح کرد: تیمی را حذف نکرده‌ایم و در برنامه تلویزیونی ضربه آزاد هم اعلام کردم که همه تیم‌ها به صورت کامل به کار خود ادامه می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.