میکل آرتتا علاوه بر بازی پیش‌رو به تمدید قرارداد بازیکنانش هم فکر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ماندن بازیکنان تیم لندنی در ورزشگاه «امارات» ابراز رضایت کرد. سرمربی تیم فوتبال آرسنال اظهار داشت: ساوتهمپتون تیمی قدرتمند در ضدحمله است و باید مراقب آنها باشیم. از طرفی خارج از زمین هم دغدغه‌هایی داریم. در تلاش هستیم بر سر انتقال دائمی پابلو ماری به توافق برسیم چرا که بر اثر توانایی او، فاکتورهای جدیدی به تیم ما اضافه شده است. راضی هستیم. باشگاه به دنبال نهایی کردن این انتقال است و امیدوارم این خبر هر چه زودتر و با مرتب شدن همه شرایط، به صورت رسمی اعلام شود. چند مشکل حقوقی مانع انجام این انتقال شده اما هدف ما حفظ او در تیم است.

آرتتا در خصوص سدریک سوارس گفت: وقتی سوارس را به صورت قرضی به خدمت گرفتیم، برای استفاده از او برنامه داشتیم اما او بسیار بسیار بدشانس بود. وقتی آمد دچار مصدومیت و سپس از ناحیه بینی دچار شکستگی شد. او هنوز موفق نشده برای ما بازی کند اما می‌تواند باعث پیشرفت تیم و افزایش عمق ترکیب شود. به همین خاطر امیدوار هستیم توافق با این بازیکن به زودی حاصل شود.

او در پایان افزود: شرایط پیچیده ای است و برنامه ریزی برای حل کردن مشکلات و مسائل حقوقی قراردادها، کار دشواری به نظر می‌رسد. باشگاه در تلاش است مشکلات مربوط به قرارداد بازیکنان را حل کند و ما چاره ای جز این نداریم. سعی خواهیم کرد مشکلات را حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.